AnonymBruker Skrevet 22. juli 2011 #1 Skrevet 22. juli 2011 Heisann. Jeg har noen kontanter jeg vil sette inn på kontoen min (Nordea Bank). Er det bare å gå ned i banken, gi de pengene og så setter de de inn?
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 22. juli 2011 #2 Skrevet 22. juli 2011 Ja, hvorfor skulle ikke de kunne gjøre det?
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2011 #3 Skrevet 22. juli 2011 Hehe, nei, jeg vet ikke. Lurte bare på om det var sånn gangen i saken var, at jeg bare tar med kontantene og gir de til en av de som jobber der. Lurte litt også på om de tar betalt for det. Dumme spørsmål, men når jeg ikke har gjort det før er det best å være dum her, og ikke der. Men takk for svar 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2011 #4 Skrevet 22. juli 2011 Mange banker har en innskuddsminibank hvor du selv kan sette inn pengene. Ellers så går du bare til kassa, sier du skal sette inn disse pengene og gi h*n pengene og kortet ditt til kasseren. Det koster ingenting å sette inn penger.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2011 #5 Skrevet 23. juli 2011 Ja. Forstår ikke at du en gang lurer på det...
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2011 #6 Skrevet 23. juli 2011 Det er vel ikke så rart at noen lurer hvis de ikke har gjort det før. Der jeg bor er det vel bare postbanken som tar i mot penger i skranke tror jeg. De andre bankene har bare innskuddsautomat, eller ikke det en gang og da må man såvidt jeg vet ha bankkort. Så ingenting galt med spørsmålet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå