AnonymBruker Skrevet 22. juli 2011 #1 Skrevet 22. juli 2011 Ser at paranormal activity kommer med ny film i år! Norgespremiere 21.oktober. Noen som skal se denne? Det skal definitivt jeg :D
Xaphan Skrevet 22. juli 2011 #2 Skrevet 22. juli 2011 Jeg har fremdeles problemer med å få sove i blant på grunn av den første, så jeg tror jeg holder meg unna. 1
Vulpes Skrevet 22. juli 2011 #3 Skrevet 22. juli 2011 Har ikke sett toeren ennå, men om den er bra ser jeg gjerne treeren og. Så den første på kino. Den var skummel og nervepirrende mens den varte, men tenke ikke noe videre over den da jeg gikk og la meg alene den samme kvelden. Har vel litt å gjøre med at jeg ikke tror på slikt. Men filmen var absolutt verdt å se!
Xaphan Skrevet 22. juli 2011 #4 Skrevet 22. juli 2011 Så den første på kino. Den var skummel og nervepirrende mens den varte, men tenke ikke noe videre over den da jeg gikk og la meg alene den samme kvelden. Har vel litt å gjøre med at jeg ikke tror på slikt. Men filmen var absolutt verdt å se! Det var omvendt for meg. Syns ikke den var spesielt skummel da jeg så den, men kveldene i ettertid, derimot...
Gjest Fable Skrevet 22. juli 2011 #5 Skrevet 22. juli 2011 Nummer en var ok, litt sånn "BØ!!" faktor, men ikke noe utover det. Nummer 2 var bare tullete.. Må vel se nummer 3 bare for å ha sett =p
Vulpes Skrevet 22. juli 2011 #6 Skrevet 22. juli 2011 Det var omvendt for meg. Syns ikke den var spesielt skummel da jeg så den, men kveldene i ettertid, derimot... Haha, komisk at man reagerer så forskjellig på filmer. Jeg ble dritstressa hver gang en ny natt kom i filmen :gjeiper: Nummer en var ok, litt sånn "BØ!!" faktor, men ikke noe utover det. Nummer 2 var bare tullete.. Må vel se nummer 3 bare for å ha sett =p Hmm, nå fikk jeg lyst til å se nr 2 bare for å se hva jeg synes.
Gjest Fable Skrevet 22. juli 2011 #7 Skrevet 22. juli 2011 Du burde se den... hatet den ånden har for bassengrenseren er verdt å se filmen.
Gjest BabyBlue Skrevet 22. juli 2011 #9 Skrevet 22. juli 2011 Yay! Liker disse filmene ganske godt, og kommer nok til å se den på kino : ) Visste ikke at det kom en 3 film engang...
^KinderMaxi^ Skrevet 22. juli 2011 #10 Skrevet 22. juli 2011 Jeg skjønner ikke helt. Er det en film som heter paranormal activity 2 tokyo night? Noen som har sett den?
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2011 #11 Skrevet 23. juli 2011 Yay! Liker disse filmene ganske godt, og kommer nok til å se den på kino : ) Visste ikke at det kom en 3 film engang... Det visste ikke jeg heller egentlig! Men er medlem i paranormal activity sin facebook gruppe og da så jeg plutselig idag at trailer for film nr 3 er lagt ut! Tenkte at det sikkert var flere som ikke hadde fått med seg at det var laget en ny film så derfor jeg laget dette innlegget
Wonders Skrevet 9. august 2011 #12 Skrevet 9. august 2011 til dere som venter; http://www.youtube.com/watch?v=G7y1TYW9NKc&feature=related 1
Gjest Heloise Skrevet 9. august 2011 #13 Skrevet 9. august 2011 Kjempeskuffet over slutten åp 1'ern som er eneste jeg har sett så lant. Kjæresten ble så lei seg for at jeg ikke skvatt en eneste gang. Den var ålreit helt frem til slutten 1
Wonders Skrevet 9. august 2011 #14 Skrevet 9. august 2011 Dette er min favoritt... http://www.youtube.com/watch?v=W5nOevAAQRc&feature=related 1
Gjest SelvesteTerese Skrevet 9. august 2011 #15 Skrevet 9. august 2011 Jeg har bare 1'en, og den skremte livet av meg!
FantasDick Skrevet 11. august 2011 #16 Skrevet 11. august 2011 Jeg synes både 1 og 2 var gode og underholdende filmer som jeg ble skremt av (elsker å bli skremt av filmer!), men synes begge to hadde litt rare endinger. Under nr.1 ville jeg bare se vekk når det kom en ny natt og under nr.2 ble jeg så skremt at jeg gråt til tider. Skal definitivt se 3'ern også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå