Gå til innhold

paranormal activity 3 kommer i oktober!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser at paranormal activity kommer med ny film i år!

Norgespremiere 21.oktober.

Noen som skal se denne?

Det skal definitivt jeg :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fremdeles problemer med å få sove i blant på grunn av den første, så jeg tror jeg holder meg unna.

• Liker 1
Skrevet

Har ikke sett toeren ennå, men om den er bra ser jeg gjerne treeren og.

Så den første på kino. Den var skummel og nervepirrende mens den varte, men tenke ikke noe videre over den da jeg gikk og la meg alene den samme kvelden. Har vel litt å gjøre med at jeg ikke tror på slikt. Men filmen var absolutt verdt å se! :)

Skrevet

Så den første på kino. Den var skummel og nervepirrende mens den varte, men tenke ikke noe videre over den da jeg gikk og la meg alene den samme kvelden. Har vel litt å gjøre med at jeg ikke tror på slikt. Men filmen var absolutt verdt å se! :)

Det var omvendt for meg. Syns ikke den var spesielt skummel da jeg så den, men kveldene i ettertid, derimot...

Gjest Fable
Skrevet

Nummer en var ok, litt sånn "BØ!!" faktor, men ikke noe utover det.

Nummer 2 var bare tullete..

Må vel se nummer 3 bare for å ha sett =p

Skrevet

Det var omvendt for meg. Syns ikke den var spesielt skummel da jeg så den, men kveldene i ettertid, derimot...

Haha, komisk at man reagerer så forskjellig på filmer. Jeg ble dritstressa hver gang en ny natt kom i filmen :gjeiper:

Nummer en var ok, litt sånn "BØ!!" faktor, men ikke noe utover det.

Nummer 2 var bare tullete..

Må vel se nummer 3 bare for å ha sett =p

Hmm, nå fikk jeg lyst til å se nr 2 bare for å se hva jeg synes.

Gjest Fable
Skrevet

Du burde se den... hatet den ånden har for bassengrenseren er verdt å se filmen.

Skrevet

Må nok se denne også :)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Yay! Liker disse filmene ganske godt, og kommer nok til å se den på kino : ) Visste ikke at det kom en 3 film engang... :sjenert:

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt. Er det en film som heter paranormal activity 2 tokyo night? Noen som har sett den?

AnonymBruker
Skrevet

Yay! Liker disse filmene ganske godt, og kommer nok til å se den på kino : ) Visste ikke at det kom en 3 film engang... :sjenert:

Det visste ikke jeg heller egentlig!

Men er medlem i paranormal activity sin facebook gruppe og da så jeg plutselig idag at trailer for film nr 3 er lagt ut!

Tenkte at det sikkert var flere som ikke hadde fått med seg at det var laget en ny film så derfor jeg laget dette innlegget :)

• 3 uker senere...
Gjest Heloise
Skrevet

Kjempeskuffet over slutten åp 1'ern som er eneste jeg har sett så lant. Kjæresten ble så lei seg for at jeg ikke skvatt en eneste gang. Den var ålreit helt frem til slutten :)

• Liker 1
Gjest SelvesteTerese
Skrevet

Jeg har bare 1'en, og den skremte livet av meg!

Skrevet

Jeg synes både 1 og 2 var gode og underholdende filmer som jeg ble skremt av (elsker å bli skremt av filmer!), men synes begge to hadde litt rare endinger. Under nr.1 ville jeg bare se vekk når det kom en ny natt og under nr.2 ble jeg så skremt at jeg gråt til tider. :ler:

Skal definitivt se 3'ern også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...