Nessy Skrevet 22. juli 2011 #1 Skrevet 22. juli 2011 Jeg pleier av og til å sette meg ned og se litt gjennom profiler på nettdatingsider så sende meldinger til 1-3 stykker som jeg finner interessante. Mesteparten av tiden så blir det lite respons men nå har jeg plutselig 4 jenter som vil bli kjent med meg. 2 bor ett stykke borte, og 2 bor relativt nært meg. Hun jeg er mest interessert i bor nær meg så lurer på om jeg skal fokusere på henne. Hvordan gjør jeg dette uten å ødelegge det med noen av dem? Kan vel ikke akkurat bare ignorere dem. Og skal jeg prate med alle samtidig kommer det garantert til å gå i surr. Dum situasjon jeg har satt meg selv i jeg vet men trodde ikke akkurat at så mange skulle bli interessert i å prate.
Steinar40 Skrevet 22. juli 2011 #2 Skrevet 22. juli 2011 Konsentrer deg om en, og la de andre gå. Du får ikke i pose og sekk i dette livet. Skjærer det seg så får du heller begynne på nytt.
Gjest LonelyAngel Skrevet 22. juli 2011 #3 Skrevet 22. juli 2011 Jeg ser ikke noe galt i å prate med alle Jeg er hørt det er ganske normalt å "date" flere på en gang. (Så lenge man ikke blir intim med noen av dem. Kun for å sjekke kjemien). Det er jo ikke slik at hvis du prater en del med en jente, så må du kutte ut de andre Det er når det begynner å bli litt seriøst med en jente at du bør kutte ut de andre.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2011 #4 Skrevet 22. juli 2011 Prat med dem alle! Så får du prøve å holde tunga rett i munnen, evt logge samtalene deres om du er redd for å surre med hvem som har sagt hva
Facepainter Skrevet 22. juli 2011 #5 Skrevet 22. juli 2011 Du kan godt gå på date med alle sammen, men jeg anbefaler deg å stoppe om du liker hun første veldig godt. Det går fort litt i surr med avtaler, hvem som sier hva, og hvem du har sagt hva til, så det er greit å holde seg til én eller maks to av gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå