Gå til innhold

"Reagensrørblomsterholder"

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Vi ønsker å bruke "reagsensrørglass " til å ha blomster i på bordet under middagen. Er det noen som vet hvor en får tak i disse. Har sett etter de på mange steder, men mislykket allesammen...

Snøfrisk

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vet IKEA har noe liknende. Jeg vet dette også har vært oppe til diskusjon før, men jeg fant desverre ike tråden igjen.

Du kan jo søke litt både i det nye og gamle forumet for å se om du finner tilbake til den?

Skrevet

På apoteket kan du kjøpe rør. Og så kan du støpe gipsfot. Denne kan du også male.

Skrevet

Christiania Glassmagasin i hjembyen min har noen litt brede "reagensrør" som du kan bruke både som vase og lysestake.

Det er en løs lyseholder til å ha som "kork" øverst, og du kan fylle røret med dekor om du vil; blomster, fargede glassteiner e.l.

Fjerner du denne lysholderen har du en liten vase. Men du tenker kanskje på enda tynnere rør? Disse er kanskje 3 cm i diameter, men veldig dekorative.

Hilsen12

Gjest Anonymous
Skrevet

masse blomsterbutikker har, og ählens har

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kjøpte på apoteket. De hadde ikke inne, men de bestilte og jeg fikk de noen dager etter. De hadde to størrelser. Jeg kjøpte de minste for å ha en enkel rose oppi. Våre skal henge fra taket, det blir stilig. De små kostet ca. 7,- pr. stk.

J.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...