Gå til innhold

Hvilken kjendis ligner du på?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ligner du på en kjendis og hvem ligner du på?

Jeg har ofte fått høre jeg er en blandings av Britney Spears og Hilary duff. Jeg synes ikke jeg ligner på BS i det hele tatt, men synes jeg ligner litt på HD da når jeg ser meg i speilet.

Hvem ligner du på? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått høre at jeg ligner på en eller annen svensk kjendiskokk, som jeg aldri har sett før :)

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Ligner du på en kjendis og hvem ligner du på?

Jeg har ofte fått høre jeg er en blandings av Britney Spears og Hilary duff. Jeg synes ikke jeg ligner på BS i det hele tatt, men synes jeg ligner litt på HD da når jeg ser meg i speilet.

Hvem ligner du på? :)

Jeg har fått høre et par ganger at jeg ligner på Uma Thurman, men så var det en som syntes jeg ikke gjorde det for han syntes jeg var mye penere. tjihi :gjeiper: Er ikke tull altså. han sa det.

Skrevet

Pappa sier jeg ligner på Bridget Jones :blink:

• Liker 2
Skrevet

Det er 2 stykker jeg har fått høre mange ganger jeg ligner på og det er:

Angelina Jolie (det synes jeg ikke stemmer)

Mila Kunis. (ligner vel mere på henne enn Angelina)

Har også fått høre jeg ligner litt på Katie holmes.

Skrevet

Veronica Orderud

• Liker 2
Skrevet

Da jeg hadde kort hår fikk jeg høre at jeg lignet Sissel Kyrkjebø...

Gjest Linda sofie
Skrevet

En ung Jenna jameson faktisk. Da hun var i 20 åra og Kate Hudson har jeg også fått høre jeg ligner på.

Skrevet

Liv Tyler og Megan Fox.

Jeg synes det ikke selv da. I wish! :fnise:

Skrevet

Ingen av kjendisene er kule nok til å likne på meg!

• Liker 2
Gjest MorAase
Skrevet

Cruela de Vil... Greit hun er en fiksjon da, men dog...

• Liker 2
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Cruela de Vil... Greit hun er en fiksjon da, men dog...

Kanskje du ligner på Glen Close som spilte henne i filmen?

Gjest grønnfi
Skrevet

Det kom en fyr å sa jeg lignet på Gene Simmons. Det tok jeg ikke som et kompliment :kjefte:

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Det kom en fyr å sa jeg lignet på Gene Simmons. Det tok jeg ikke som et kompliment :kjefte:

Huffda. Det var ikke mye snilt nei.

Skrevet

Haha, av en eller annen grunn fikk det meg til å komme på at en (full!) fyr på fest for lenge siden mente at jeg liknet på en gremlins. Det var heller ikke det beste komplimentet jeg har fått :gjeiper:

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Haha, av en eller annen grunn fikk det meg til å komme på at en (full!) fyr på fest for lenge siden mente at jeg liknet på en gremlins. Det var heller ikke det beste komplimentet jeg har fått :gjeiper:

Håper ikke han prøvde å sjekke deg opp med den der :gjeiper: . Mulig han hadde en sær fetisj for gremlinser men.. :fnise:

Skrevet (endret)

Håper ikke han prøvde å sjekke deg opp med den der :gjeiper: . Mulig han hadde en sær fetisj for gremlinser men.. :fnise:

I så fall var det årets dårligste sjekketriks. Muligens med unntak av den her, som jeg også opplevde for noen år siden, ute på byen:

"Skulle ønske du var laget av lego, så jeg kunne tatt deg med hjem!"

:klo:

Endret av Tonje!
Gjest BettyBoop28
Skrevet

I så fall var det årets dårligste sjekketriks. Muligens med unntak av den her, som jeg også opplevde for noen år siden, ute på byen:

"Skulle ønske du var laget av lego, så jeg kunne tatt deg med hjem!"

:klo:

:skratte: Akkurat ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...