Felia Skrevet 22. juli 2011 #1 Skrevet 22. juli 2011 Hei. I går tok meg og den andre forloveren en ringerunde for å dobbel sjekke at alt er under kontroll. På kveldingen var det meningen at vi skulle ha et dildoparty hvor bruden skulle få velge noe for 1000,- Vi ringte å hun som skulle ha det hadde sluttet(!). Vi fikk ett tlfnr som vi skulle ringe for å få tak i sjefen, men han tar den ikke. Ikke har hun videreformidlet at vi skulle ha et party. Jeg lurer da på om noen har et forslag til en erstatning? Trenger ikke nødvendigvis å være noe party, men noe annet morsomt. Utdrikningslaget er i MORGEN!!! Takk!
Gjest Shelob Skrevet 22. juli 2011 #2 Skrevet 22. juli 2011 Er dere sikre på at dildoparty blir suksess hos den kommende bruden? 1
Gjest Shelob Skrevet 22. juli 2011 #5 Skrevet 22. juli 2011 Ring Kondomeriet og hør om de kan sende ut noen i siste liten..?
Gjest Shelob Skrevet 22. juli 2011 #6 Skrevet 22. juli 2011 Shelob: Vi kjenner jo bruden, så ja Har bare inntrykk av at man ofte ender opp med sukekrtøypeniser, krus med dum påskrift osv. Så lenge det er en flink og seriøs som holder party + at hun må få velge seg produkter (som dere spanderer) så synes jeg ideen er super. Vet ikke helt om jeg hadde turt å helt rolig sitte foran kjentfolk og velge meg ny dildo
Felia Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #7 Skrevet 22. juli 2011 Det blir nok ingen problem, shelob Funnet på en ting, at alle som er med skal lage en sang eller dikt til bruden. Deler de opp i lag. Valgt ut fem ord de må ha med.. Hjernen min har streiket :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå