Skusla Skrevet 20. november 2003 #1 Del Skrevet 20. november 2003 Noen som vet hvem som fører Mon Cheri kjoler i Norge??? Har funnet ett par jeg syntes er nydelige, men aner ikke hvor man kan få tak i disse.... Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 20. november 2003 Forfatter #2 Del Skrevet 20. november 2003 Ingen som vet???? I Danmark da??? Takknemmelig om noen svarer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 20. november 2003 #3 Del Skrevet 20. november 2003 Hei vennen :D Du kan ikke sende en mail til firmaet og høre hvor kjolene selges ? Om du finner noen mailadresse e.l. på hjemmesiden ? Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 20. november 2003 #4 Del Skrevet 20. november 2003 http://www.mcbridals.com/m_stores.asp kan se ut som om de bare finnes i Canada og USA, men jeg ville sendt de en mail. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 21. november 2003 #5 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg hadde Mon Cherie kjole. (Du ser den i bilde-forumet). Kjøpte den på Brudesenteret i Drammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alida Skrevet 21. november 2003 #6 Del Skrevet 21. november 2003 Miss- tricky : Ville bare si at du så helt nyyydelig ut i den kjolen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 21. november 2003 #7 Del Skrevet 21. november 2003 takk-takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå