Gå til innhold

Rotten.com

Fremhevede innlegg

Skrevet

Okei, jeg tør ikke gå inn på siden nå etter hva som blir skrevet :P

Men hva handler siden om?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen fare for at jeg ikke vet hva jeg vil ha til middag i dag, etter en titt på den siden, ingenting enn så lenge. Anbefaler ikke folk å klikke på linker der, for å si det sånn.

Skrevet

Husker denne siden var "pop" for rundt 10 år siden, da jeg gikk på vgs. Husker et bilde noen viste meg, det bildet er innprentet i hjernen min den dag i dag, kommer aldri til å glemme det. Går IKKE inn på den siden igjen. Huff.

Skrevet

Oh, it's most definitely real.

Husker jeg ble helt paff (og kvalm, og sjokkert, og alt det der) første gangen jeg var innpå der. Nå klarer jeg såvidt å se alt uten å måtte klikke meg fort vekk fra de verste bildene. Men jeg føler at jeg på en måte er blitt 'immun' mot det, jeg blir ikke sjokkert som jeg ble før, og jeg klarer å få bildene ut av huet mitt (fortrenge de, at least). Vet ikke helt om det er en bra eller dårlig ting...

Jeg går iallefall ikke inn på den siden mer.

Skrevet

Mulig det har vært opp her før,men har klart å forville meg inn på rotten.com og lurer på om bildene er ekte? :hakeslepp:

Mener å ha lest et sted at de ikke er det,menmange så hvertfall himla ekte ut :haar:

Hva er rotten.com? Bør jeg tørre å se?

Skrevet

Nei, du bør ikke. Jeg har fortsatt bilder på netthinnen etter mitt besøk der inne for noen år siden.

Aborterte fostre, trafikkofre på nært hold, obduserte barnelik, nei, hold deg langt unna..

Skrevet

Fy faen det mordbildet av Bob Crane....hodet hans ser ut som en blodig tomat.

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Nei,ikke gå inn å se! Trodde denne tråden var sletta for lenge siden,for jeg sendte mld til moderatorene samme dag jeg laget den. kan noen andre også rapportere den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...