Gjest Gjest_Michelet Skrevet 22. juli 2011 #1 Skrevet 22. juli 2011 Mulig det har vært opp her før,men har klart å forville meg inn på rotten.com og lurer på om bildene er ekte? Mener å ha lest et sted at de ikke er det,menmange så hvertfall himla ekte ut
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2011 #3 Skrevet 22. juli 2011 Mulig det har vært opp her før,men har klart å forville meg inn på rotten.com og lurer på om bildene er ekte? Mener å ha lest et sted at de ikke er det,menmange så hvertfall himla ekte ut Det vil du ikke vite.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2011 #4 Skrevet 22. juli 2011 Jeg hater den siden, og jeg hater at hver gang den blir nevnt blir jeg nysgjerrig igjen og vil trykke innpå. Men vet ikke svar på spm.
Hoppetaujenta Skrevet 22. juli 2011 #5 Skrevet 22. juli 2011 Regner med at det er mest ekte ja. Bilder som blir tatt på f.eks. åsteder og slikt som almennheten ikke får tilgang på via aviser osv. Jeg syns den typen sider er helt forkastelige. Det er absolutt ingen som trenger å få elendigheten så detaljert beskrevet, og jeg syns det er rart at folk frivillig velger å se alikevel, når de vet hva det inneholder. Setter egentlig ikke pris på at plassen reklameres åpent for på et forum heller. Det er unger ned til tolv år her inne. :kgbaby:
sjøhest Skrevet 22. juli 2011 #6 Skrevet 22. juli 2011 Regner med at det er mest ekte ja. Bilder som blir tatt på f.eks. åsteder og slikt som almennheten ikke får tilgang på via aviser osv. Jeg syns den typen sider er helt forkastelige. Det er absolutt ingen som trenger å få elendigheten så detaljert beskrevet, og jeg syns det er rart at folk frivillig velger å se alikevel, når de vet hva det inneholder. Setter egentlig ikke pris på at plassen reklameres åpent for på et forum heller. Det er unger ned til tolv år her inne. :kgbaby: Enig, tråden burde egentlig slettes syns jeg. 2
hulaboer Skrevet 22. juli 2011 #7 Skrevet 22. juli 2011 (endret) Mulig det har vært opp her før,men har klart å forville meg inn på rotten.com og lurer på om bildene er ekte? Mener å ha lest et sted at de ikke er det,menmange så hvertfall himla ekte ut Det er liten grunn til å tro at det ikke er ekte. Nå flyter det sikkert falske "gore"-bilder rundt på nettet også, men det er enorme mengder av den ekte varen der ute, og mange nettsteder som spesialiserer seg på slikt. Det er ikke spesielt koselig å se på bilder av, men tenk deg de som faktisk må ta seg av slikt i virkeligheten... Endret 22. juli 2011 av hulaboer
sjøhest Skrevet 22. juli 2011 #8 Skrevet 22. juli 2011 Det er stor forskjell på å ta seg av "sånt" i virkeligheten og det å sitte foran en data og underholde seg med grusomme bilder. Men ja, skjønner hva du mener. Det er en grusom verden.
sjøhest Skrevet 22. juli 2011 #10 Skrevet 22. juli 2011 Ja,bare slett denne tråden! Du får si det til en moderator eller noe, vet ikke hvordan det funker jeg.
Gjest anonym2233 Skrevet 22. juli 2011 #12 Skrevet 22. juli 2011 Måtte ta en tur innom av nysgjerrighet... Gud noe så forferdelig! Har ikke ord...
Gjest padawan Skrevet 22. juli 2011 #13 Skrevet 22. juli 2011 med tanke på hva som skrives i denne tråden om siden så synes jeg du nesten ikke kunne forvente annet...
Gjest Skrevet 22. juli 2011 #14 Skrevet 22. juli 2011 Har sendt til moderator. postet denne tråden i et litt ubetenksomt øyeblikk
Gjest padawan Skrevet 22. juli 2011 #15 Skrevet 22. juli 2011 greit nok at det er en jævelig side men folk har jo et eget ansvar med hensyn til hvilke sider de besøker på nettet.
sjøhest Skrevet 22. juli 2011 #16 Skrevet 22. juli 2011 greit nok at det er en jævelig side men folk har jo et eget ansvar med hensyn til hvilke sider de besøker på nettet. Joda, selvfølgelig. Men jeg ser iallefall ingen grunn til å friste folk.
Hoppetaujenta Skrevet 22. juli 2011 #17 Skrevet 22. juli 2011 greit nok at det er en jævelig side men folk har jo et eget ansvar med hensyn til hvilke sider de besøker på nettet. Voksne folk har det ansvaret og kan ta det om de er oppegående mennesker, men barn tenker ikke på det viset... Uansett; jeg tror at hvis folk vil se slikt så finner de det ved egen hjelp på nett, men jeg syns ikke at det er noe som noen trenger å se ved selvsyn for å få et skikkelig realistisk bilde på hvordan virkeligheten er. Vi vet at det er mye guffent der ute, og inntil jeg plutselig skulle stå midt oppi det irl, så oppsøker jeg det ikke frivillig på nett. Råttent er hva det er og valget mitt er klart: jeg vil ikke ha det.
Gjest Høne Pøne Skrevet 22. juli 2011 #18 Skrevet 22. juli 2011 Det er ikke spesielt koselig å se på bilder av, men tenk deg de som faktisk må ta seg av slikt i virkeligheten... de som jobber med det har nå valgt det selv. men det gjør ikke barna som surfer rundt nettet og går inn på siden uten å vite hva som venter dem..... er med på å slette tråden ja.
Batinna Skrevet 22. juli 2011 #19 Skrevet 22. juli 2011 Huff liker ikke den siden. Og nekter å gå inn på den! Hehe, gikk mye rykter om den på barneskolen - en utvist elev pga. den osv. Tullete side - men skjønner meg på TS som var nyskjerrig. Er det virkelig så mange barn her? Siden heter jo KVINNEguiden, så hvorfor barn på 11 er her ser jeg egentlig ikke noe poeng i. Menmen, fritt land for all del
Gjest padawan Skrevet 22. juli 2011 #20 Skrevet 22. juli 2011 Siden heter jo KVINNEguiden, så hvorfor barn på 11 er her ser jeg egentlig ikke noe poeng i. det er vel større sjans for at de finner slikt på Google enn her på KG.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå