Ra|cer Skrevet 20. november 2003 #1 Skrevet 20. november 2003 Jeg har nettopp kjøpt meg en ganske fin svart kjole. Da jeg kom hjem såg jeg at det var åpen rygg... Det går jo ikke ann å ha bh under! Trives ikke noe særlig uten bh så det jeg lurer på er om dere vet om noen bher eventuelt noe annet jeg kan ha under? Og har dere noen tips til annet tilbehør.? Den er svart med tynne stropper, ned til knærne med skrå splitt og ellers veldig enkel.
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2003 #2 Skrevet 20. november 2003 Det finnes BH'er som festes med stropper rundt magen. Evt. kan du bruke torselett. De går ofte litt dypt i ryggen. Gjør et lite søk på bryllupsforumet, for der er det mange som har hatt samme problem til brudekjolene sine. Når det gjelder tilbehør er jeg ingen ekpsert, men siden den har en litt spennende rygg tror jeg at det kan være pynt nok. Kanskje det kunne være fint med et smykke som sitter stramt i halsen? Hilsen Lille meg
Gjest Étoile Skrevet 20. november 2003 #3 Skrevet 20. november 2003 Ta med kjolen i en undertøys-butikk, og få proff hjelp av de ansatte. Det finnes mange fiffige løsninger, men vanskelig å komme med råd uten å se kjolen. Det finnes ekstra stropper man kan hekte på bak og i kryss over magen for å senke stroppen bak, gjennomsiktige stropper, tape... alt mulig!
Tjorven Skrevet 20. november 2003 #4 Skrevet 20. november 2003 Du får tak i torsoletter som passer ypperlig under slike kjoler. Jeg har selv dette her, som passer til alle kjoler. Både med og uten bar rygg: http://shop.christiane.no/html/ProductBig....iddlegroup=04.1
Nokia Skrevet 20. november 2003 #5 Skrevet 20. november 2003 Det er lekkert med bar rygg, men pass endelig på å få litt sol på kroppen før du promenerer rundt julebuffeten! Hvis du ikke har så store bryster, kan det være på sin plass å tape brystene opp. Det fungerer fint hvis man er 75 B eller mindre. Ellers ville jeg hevet meg med de andre her og sagt at du kan kjøpe en bh med stropper som går i kryss rundt ryggen. Til en svart kjole kan man bruke alt mulig av tilbehør, men jeg vil anbefale: Sandaler med høøøye hæler (og de må være tynne - ikke disse fæle platåhælene!) i hvilken som helst farve, og med en fresh, matchende veske til. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå