Gå til innhold

Støvletter til lave jenter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har disse støvlettene fra Aldo. De er utrolig fine og veldig gode å gå i. Problemet er bare at jeg er så lav, 160 cm. Disse stopper ca midt på leggen, noe som da vil gjøre at jeg ser enda kortere ut enn det jeg gjør fra før av. Jeg vil jo gjerne bruke disse, men jeg vil ikke se lavere ut enn hva jeg er. Hvordan kan jeg bruke disse, samtidig som jeg unngår å bli virkende enda lavere?

Skrevet

Knalltøffe støveletter!

Jeg er ikke så høy selv 165cm. Hadde kanskje brukt dem til svarte tights eller mørk dongribukse så de ikke dominerte antrekket sånn:)

AnonymBruker
Skrevet

Det var en god idé! Det må jeg prøve :)

Andre måter?

Skrevet

Vel, disse støvlettene jobber mot deg på to måter. Både det at de stopper midt på leggen og det at de er sånn "krøllete" på leggen. Begge disse faktorene vil gjøre deg kortere. Jeg tror du allerede har fått det beste tipset, bruk dem med svart bukse/tights. Jeg vet ikke hva du kan gjøre ellers, egentlig.

P.S. Støvlettene var kjempefine! :jepp:

Skrevet

Elsket støvlettene dine!!! Men ja.. bruk med mørk bukse, eller ha på deg noe som fanger oppmerksomheten et annet sted på kroppen

Skrevet

Hvordan er disse i størrelsen? Kjempefine støvletter!

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er disse i størrelsen? Kjempefine støvletter!

Jeg syns de er helt vanlige i størrelsen. Jeg bruker til vanlig 38 og har også 38 i disse. Utrolig behagelige å gå med!

Skrevet

Så bra! Jeg tror jeg må bestille disse, har vært på jakt etter lignende støvletter lenge! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...