AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #1 Skrevet 21. juli 2011 Jeg vil pakke lett men også praktisk. Jeg tar med lille til syden, h*n er 1,5 år gammel. Hva skal jeg ta med på turen? Hva er smart å ta med/ikke ta med og hvordan pakker jeg lett?
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #2 Skrevet 21. juli 2011 Ingen der ute som har noen gode tips til meg?
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2011 #3 Skrevet 23. juli 2011 Hvor mange topper bør jeg ta med, hva med pene kjoler etc? Hvor mange par sko? Er det lurt å ta med håndklær? Min foreløpige lille liste: 4 bikini 4 par sko; havaianas strandsandaler, sandaler som er gode å gå i, pensandaler med høye hæler, ballerinasko(trengs det?) ti-tolv singletter topper en jeansshorts en sort shorts jeanskjørt(kort, kort) skjørt i bomull sommerkjole i lett stoff strandplagg til å ha utenpå bikini til og fra stranda cardigan caprijeans (kanskje litt for varmt til det?) Skjørt capritights rettetang hårføhner toalettsaker og solkremer, sminke, parfyme biotex i småposer badebleier febermål paracet div hårpynt solhatt kjoler badebukse badesett/bikini sandaler sandaler tights joggedrakt kortermete bodyer solbriller barnesolkrem dentinox Fotokamera lader til mobil og kamera mobil ekstra bankkort reiseforsikring og andre viktige dokumenter Er det noe essensielt som jeg mangler her? Jeg har bare en foreløpig liste i hodet og den er litt som denne.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2011 #5 Skrevet 23. juli 2011 grillkrydder Åh så morsom og så nødvendig innlegg... 2
Gjest nupp Skrevet 23. juli 2011 #6 Skrevet 23. juli 2011 jeg har kjøpt den største kofferten på markede. hiver bare alt av kjær og sko jeg har oppi den :gjeiper: og så tar jeg med smertestillende, sminke og alt for tennene, ladere, kamera og grillkrydder :gjeiper:
Gjest margrit Skrevet 23. juli 2011 #7 Skrevet 23. juli 2011 Du har i utgangspunktet med deg 3-4 ganger så mye som jeg har, så kan ikke helt se at du mangler noe.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2011 #8 Skrevet 23. juli 2011 Du har i utgangspunktet med deg 3-4 ganger så mye som jeg har, så kan ikke helt se at du mangler noe. Hva tar du med, hvilke klær er mest anvendelige?
LilleMink Skrevet 27. juli 2011 #9 Skrevet 27. juli 2011 Tror du har med alt for mye klær. Var to uker i Kreta i fjor, og brukte kanskje halvparten av klærne. På dagen gikk jeg bare i bikini og hadde strandkjole over når jeg spiste lunsj. På kvelden gikk jeg i pene skjørt og kjoler. Greit å ta med flere skjørt og topper som passer sammen, så kan du mikse og matche:) Bukse og genser kommer du nok ikke til å få bruk for, du kan eventuelt reise i dette. Kan bli kaldt på flyet. Ballerina sko kan bli ganske klamt i syden, best med åpne sandaler. Men hvis du er usikker, kan du reise i de, så har du de i allefall med:) Også er det veldig greit å ha antibac i veska. God tur!
Gjest Michelle82 Skrevet 27. juli 2011 #10 Skrevet 27. juli 2011 (endret) Hvor mange topper bør jeg ta med, hva med pene kjoler etc? Hvor mange par sko? Er det lurt å ta med håndklær? Min foreløpige lille liste: 4 bikini Det holder med 1. Maks 2. 4 par sko; havaianas strandsandaler, sandaler som er gode å gå i, pensandaler med høye hæler, ballerinasko(trengs det?) Nei ti-tolv singletter Går an å bruke en topp mer en en gang. topper en jeansshorts en sort shorts jeanskjørt(kort, kort) skjørt i bomull sommerkjole i lett stoff strandplagg til å ha utenpå bikini til og fra stranda cardigan caprijeans (kanskje litt for varmt til det?) Ja. Skjørt Du har allerede ørten fjorter klessplag med. capritightsDu dør av varme. rettetang hårføhner Rettetang er unødvendig og de fleste hoteller har hårføner toalettsaker og solkremer, sminke, parfyme biotex i småposer badebleier febermål paracet div hårpynt solhatt kjoler badebukse badesett/bikini sandaler sandaler tights joggedrakt kortermete bodyer solbriller barnesolkrem dentinox Fotokamera lader til mobil og kamera mobil ekstra bankkort reiseforsikring og andre viktige dokumenter Er det noe essensielt som jeg mangler her? Jeg har bare en foreløpig liste i hodet og den er litt som denne. Jeg la til bemerkningene mine. Hva du mangler: grillkrydder. Endret 27. juli 2011 av Michelle82
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2011 #11 Skrevet 27. juli 2011 q tips solkrem, Nivea og Vichy fra apoteket duger ikke, man blir solbrent ganske fort, eneste som hjalp her var Elisabeth Arden sun bl fakt 50 Ren Alovera Pyrisept Det er veldig lurt å ta med håndklær, du får alltid bruk for de, også vaskekluter er grei å ha.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2011 #12 Skrevet 27. juli 2011 Nå er jeg egentlig litt letta, skal pakke om ikveld og ta ut endel klær. Bedre med så lite som mulig, enig i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå