Supergla88 Skrevet 21. juli 2011 #1 Skrevet 21. juli 2011 Hei! Jeg og min kjære reiser på ferie til Danmark, har leid hus i 2uker nær Århus. Har lyst å finne på litt når vi er der, men har ikke lyst å gå i parker/tivoli i 2uker:) Skal jo selvfølgeli slappe av også noen dager:) Noen som har noen tips til noen fine plasser i danmark som er verdt å besøke, eller andre ting? Setter pris på alle svar:) Vi reiser imorgen ettermiddag=) hehe
hufsa! Skrevet 22. juli 2011 #2 Skrevet 22. juli 2011 Heia,ja vet jo ikke om du liker å handle? Vi er i DK i noen dager hver sommer og digger å handle.Vi besøker en by for hver dag men elsker tempo i hverdagen som i ferie.Ja,du kan jo ikke sitte i århus i 2 uker." dager har du jo plåst byen og kjøpesentra så går jo ann å reise til nabobyene? Ålborg,Randers,Vejle o.l.Ta en ferge til en av øyene der nede? Skal ta en tur til Samsø i år tenkte vi,kun dagstur da.Kjøre en tur til Tyskegrensa? Det gjorde vi når vi bodde i Århus sist.
Supergla88 Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2011 Hei:) Ja vi skal ta oss en tur over tyskegrensa, det tar vi allerede første dagen! Synes det er kjempe kjekt å handle! Men tror ikke min kjære hadde syntes det var kjekt i 2 uker:P hehe.. Ålborg, Randers og København var vi i sist vi var i danmark, så tror vi får ta noen andre byer! Tror vi skal kjøre litt langs vest kysten og se om vi finner noen koselige steder der!
hufsa! Skrevet 22. juli 2011 #4 Skrevet 22. juli 2011 Ja,det holder jeg med dere i.Morro å dure rundt å kikke litt.Jeg elsker jo interiør og det er jo i "ingensmannland" de dukker opp,billig e det au.Ha e fin tur.
Bernardette Skrevet 26. juli 2011 #5 Skrevet 26. juli 2011 Ebeltoft er en helt nydelig liten by ikke så langt unna. Jeg anbefaler den på det sterkeste!
Arkana Skrevet 26. juli 2011 #6 Skrevet 26. juli 2011 Århus selv er en kjempefin shoppingby, så der har dere jo litt å gjøre. Ellers er Løveparken (Givskud Zoo), vel verdt et besøk. Definitivt den beste dyreparken jeg har besøkt.
Supergla88 Skrevet 7. august 2011 Forfatter #7 Skrevet 7. august 2011 Ebeltoft er en helt nydelig liten by ikke så langt unna. Jeg anbefaler den på det sterkeste! Vi tilbrakte en dag i Ebeltoft, må si at jeg likte meg utrolig godt der, var en skikkelig koselig liten by!!
Supergla88 Skrevet 7. august 2011 Forfatter #8 Skrevet 7. august 2011 Århus selv er en kjempefin shoppingby, så der har dere jo litt å gjøre. Ellers er Løveparken (Givskud Zoo), vel verdt et besøk. Definitivt den beste dyreparken jeg har besøkt. Skulle lest dette før vi reiste, hadde tenkt å reise til Løveparken, men reiste til Skandinavisk dyrepark istedenfor. Var ganske bra der også, men nå angrer jeg på at vi ikke reiste til løveparken også.. Får ta det en annen gang!
Supergla88 Skrevet 7. august 2011 Forfatter #9 Skrevet 7. august 2011 Ja,det holder jeg med dere i.Morro å dure rundt å kikke litt.Jeg elsker jo interiør og det er jo i "ingensmannland" de dukker opp,billig e det au.Ha e fin tur. Vi fant faktisk et loppemarket i århus, der jeg fikk kjøpt meg et fint bilde laget av stearin. Veldig stilig og til 25kr:)
Gjest odisi73 Skrevet 7. august 2011 #10 Skrevet 7. august 2011 Dere bare må besøke Gamlebyen i Århus. Ta en formiddag og spis lunsj der. I gamlebyen er det slik som det var i gamle dager,det er absolutt en plass du må besøke
Supergla88 Skrevet 8. august 2011 Forfatter #11 Skrevet 8. august 2011 Dere bare må besøke Gamlebyen i Århus. Ta en formiddag og spis lunsj der. I gamlebyen er det slik som det var i gamle dager,det er absolutt en plass du må besøke Takk for tipset, men vi har kommet hjem fra danmark nå, ukene gikk utrolig fort! Var faktisk i gamle byen å spiste lunsj og koste oss en dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå