PenaLena Skrevet 21. juli 2011 #1 Skrevet 21. juli 2011 Jeg er på leting etter stoffer med super mario eller andre figurer fra spillet på. Ikke nøye hva det er. Sengklær, gardiner, puter.. uansett. Noen som har og vil bli kvitt? Er veldig interessert
Miki Skrevet 21. juli 2011 #2 Skrevet 21. juli 2011 Jeg har et supermario sengesett (hvis mamma ikke har kastet det). Du ønsker ikke å kjøpe på nettet?
PenaLena Skrevet 21. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2011 Jeg har et supermario sengesett (hvis mamma ikke har kastet det). Du ønsker ikke å kjøpe på nettet? Jeg er i full leting Tenkte å spørre her også, i tilfelle noen hadde noen skatter de ville bli kvitt. Leter litt på nettet også, men finner ikke helt det jeg er ute etter :/
Miki Skrevet 22. juli 2011 #4 Skrevet 22. juli 2011 Jeg kan hjelpe deg å lete hvis du forteller meg hva du leter etter =)
PenaLena Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2011 Jeg kan hjelpe deg å lete hvis du forteller meg hva du leter etter =) Så snillt Jeg leter etter stoffer med super mario på. Helst gamle. Gode gamle mario. Må være i et stoff jeg kan sy. Leter også etter stoffer med gamle gode helter på. F.eks. Mummi, ninja turtles, hello kitty, o.l
PenaLena Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #7 Skrevet 22. juli 2011 Kanskje du finner noe HER? *sukk* mye fin her ja. Men det var av typen "ny" mario. Jeg ønsker meg typen "gammel" mario Er litt vanskelig jeg ja ^_^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå