Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2003 #1 Skrevet 20. november 2003 Er det noen som husker de skjønne små dyrebamsene som fantes i lekebutikkene på 80-90 tallet? De fantes i mange ulike dyrearter; bjørn, katt, hund, kanin, elefant, rotte og sikkert mange flere. I hver dyreart var det en familie med foreldre og to barn, unntatt i bjørnefamilien, som hadde fem barn. I tillegg kunne man kjøpe masse utstyr, møbler, leker og klær. Jeg synes disse bamsene er mye mer sjarmerende enn dagens dukker "brats" og lignende! Er det noen som vet navn/ produsent på disse, slik at jeg kan søke etter dem på internett, og eventuelt få tak i dem i utlandet??
Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2003 #2 Skrevet 21. november 2003 Jeg husker dem veldig godt! Kan dessverre ikke hjelpe deg....
Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2003 #3 Skrevet 21. november 2003 ÅÅ husker dem ja:) Pleide å leke med sånne når jeg var liten. Fant faktis noen når jeg hjalp mamma å rydde på loftet i sommer :D
Grooo Skrevet 21. november 2003 #4 Skrevet 21. november 2003 Jeg har dem også! Har huset, og alle i Bjørnefamilien... Og så husker jeg at jeg har ett piggsvin eller to, og noen få andre som jeg ikke husker nå hva var.. Husker jeg syntes mange av dem var litt rare/stygge, så det var ikke alle jeg ville ha... Åååhhh.. Så koselig det var å leke med dem! *mimre-mimre* Men hva de het husker jeg ikke, og jeg har ikke sett dem i lekebutikkene på MANGE år så jeg tviler på at du får tak i dem nå... Kan se om jeg finner noe navn/produsent neste helg når jeg skal hjem til foreldrene mine, hvis ingen andre finner ut av det før den tid.
Zafir Skrevet 21. november 2003 #5 Skrevet 21. november 2003 Jeg vet! Jeg vet! Var det ikke Forest Family de het da? Åhhh...har vært ørten ganger på loftet til barndomshjemmet for å finne de, men de er og blir søkk borte! :klø: Har tenkt på de mange ganger, de er jo så nusselige!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå