AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #1 Skrevet 21. juli 2011 Jeg skal møte en gutt fra nettdating nå til helgen. Vi har prata i noen måneder, så nå er det påtide å møte hverandre Han skal reise til meg og overnatte på hotell fra fredag til lørdag. Vi er begge i 20 årene. Har dere noen ideer på hva vi kan finne på? Desverre er det meldt dårlig vær! Burde jeg være kun sammen med han? Eller burde jeg invitere noen venner også? Er redd vi skal gå tom for samtaletemaer da vi har pratet om det meste allerede. Har dere noen andre tips så er det bare å komme med dem Skal holde dere oppdatert!
Gjest MorAase Skrevet 21. juli 2011 #2 Skrevet 21. juli 2011 Hvis dere to ikke klarer å holde dere selv med selskap, men trenger hjelp av venner, da er det ikke noe grunnlag for ett forhold og han kan like så godt bli hjemme. 2
Kosemose Skrevet 21. juli 2011 #3 Skrevet 21. juli 2011 Enig med Mor. Jeg hadde blitt skikkelig skuffet hvis jeg skulle reise langt for å møte noen, for å måtte tilbringe helgen sammen med kompisene hans. Dere kan jo dra på kino sammen, da slipper du å tenke på å konversere ham på noen timer, og dere kan snakke om filmen både før og etter! Så bør du jo vise ham stedet du bor på, ta ham med på biltur, peke og fortelle. Ta ham med på yndlingskafeen din, eller på yndlingsstedet i skogen, eller yndlingssteinen ved sjøen, osv. Så kan dere handle inn og lage mat sammen. Lykke til, håper det blir trivelig!
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2011 #4 Skrevet 22. juli 2011 Kino, bowling, tur i skogen m/piknik, bedre middag på restaurant, ...
hulaboer Skrevet 22. juli 2011 #5 Skrevet 22. juli 2011 Hmm, dette må jeg få med meg hvordan ender... Eller hvordan det kanskje blir starten på noe mer
Gjest LonelyAngel Skrevet 22. juli 2011 #6 Skrevet 22. juli 2011 (endret) Møt hverandre alene Følger med! Endret 22. juli 2011 av LonelyAngel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå