Anjah Skrevet 4. august 2011 #41 Skrevet 4. august 2011 Jeg lurer fremdeles på hvordan jeg får lagt ut miniatyrbilder i selve posten?
Anjah Skrevet 4. august 2011 #42 Skrevet 4. august 2011 (endret) ... testet, men fikk ikke til... Endret 4. august 2011 av Anjah
Anjah Skrevet 4. august 2011 #46 Skrevet 4. august 2011 (endret) Testing, testing Edit: Hmm, nei... Jeg må jo ha en URL. Med sånn http://-adresse-sak. Hadde håpet det var en enkel måte å gjøre dette på. Jeg vil liksom slippe å laste opp bildet til en nettside for så å linke den inn i posten her, om du skjønner? Endret 4. august 2011 av Anjah
Miki Skrevet 4. august 2011 Forfatter #47 Skrevet 4. august 2011 sett inn bildet her og fjern mellomrommet[/ img]
Miki Skrevet 4. august 2011 Forfatter #49 Skrevet 4. august 2011 Kan du ikke laste det opp til et album med passord, f.eks photobucket?
Anjah Skrevet 4. august 2011 #50 Skrevet 4. august 2011 Det var det jeg håpte at jeg kanskje kunne slippe? Hun som het Tonje la ut et bilde hun hadde tegnet av broren sin på side 1 i denne tråden. Jeg vil også få til en sånn en! Lurer på hvordan hun gjorde det...
Facepainter Skrevet 4. august 2011 #51 Skrevet 4. august 2011 Testing, testing Edit: Hmm, nei... Jeg må jo ha en URL. Med sånn http://-adresse-sak. Hadde håpet det var en enkel måte å gjøre dette på. Jeg vil liksom slippe å laste opp bildet til en nettside for så å linke den inn i posten her, om du skjønner? Jeg skjønner ikke helt hva du gjorde for å den mislykkede linken her, men du kan jo bare legge til filer ved å trykke på "Bla gjennom" rett under tekstboksen når du skriver. Bare husk å trykk "Legg ved denne filen" etter at du har valgt den Hvis ikke så er jo bildr.no utrolig enkelt å bruke og krever ingen registrering av noe slag.
Knøttet Skrevet 6. august 2011 #52 Skrevet 6. august 2011 Her er et bilde jeg holder på med nå, kull på lerret. Det er ikke ferdig altså, og jeg har endel småting jeg vil forandre også... Afghansk mynde 1
Gjest HunterLady Skrevet 6. august 2011 #53 Skrevet 6. august 2011 Her er et bilde jeg holder på med nå, kull på lerret. Det er ikke ferdig altså, og jeg har endel småting jeg vil forandre også... Afghansk mynde FLINK! Jeg skal også få lagt ut noe. Må bare rote fram blyantene og blokka. Men jeg tegner mest lettkledde damer, pin-uper og sånt i den duren. Og jeg er ingen mesterkunster, men tegne kan jeg!
Miki Skrevet 6. august 2011 Forfatter #54 Skrevet 6. august 2011 FLINK! Jeg skal også få lagt ut noe. Må bare rote fram blyantene og blokka. Men jeg tegner mest lettkledde damer, pin-uper og sånt i den duren. Og jeg er ingen mesterkunster, men tegne kan jeg! Jeg tegner også lettkledde damer og pin-uper
Gjest HunterLady Skrevet 6. august 2011 #55 Skrevet 6. august 2011 Jeg tegner også lettkledde damer og pin-uper Nice! :D
Yme Skrevet 6. august 2011 #56 Skrevet 6. august 2011 Dere er store i kjeften, begge to... Kom med det, ellers blire verken tomatbønner eller kjeks på noen av dere.
Yme Skrevet 6. august 2011 #58 Skrevet 6. august 2011 Se her, ja! Greit, da skal du få kjeks, men bare fordi det var litt "upp skirt" på bildet ditt.
Miki Skrevet 6. august 2011 Forfatter #59 Skrevet 6. august 2011 Se her, ja! Greit, da skal du få kjeks, men bare fordi det var litt "upp skirt" på bildet ditt. Det er en kjole, ikkeno "skirt"! Postet gammel tegning for kjeks (:
Xaphan Skrevet 6. august 2011 #60 Skrevet 6. august 2011 Jeg er ikke noe flink til å tegne eller male (selv om jeg gjør det i blant allikevel ), men vil følge med her uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå