SmallTalk Skrevet 23. juli 2011 #22 Skrevet 23. juli 2011 Jeg kan slenge ut ting jeg har vist på formuet før, så kan jeg eventuelt legge ut nyere ting seinere. Dette er det første maleriet jeg har lagd. Jeg malte hånda først, og bakgrunden til slutt... Har gjort en del feil her, som har gjort at motivet har mistet mye av dybden den hadde mens bakgrunnen fortsatt var hvit. Her har jeg brukt oljepastell. Det skulle bli en bildeserie, men pga ryggsmerter blei det bare til at jeg gjorde ferdig det ene. Dette tegner jeg litt på av og til. Det er ganske stort, og jeg har gjort noen merkelige feil som gjør at det blir vanskelig å fullføre (feks hvis jeg legger på bakgrunn, vil det bli vanskelig å se nåla) Dette er en serie på 3 bilder. Jeg aner ikke hvor jeg har gjort dem av, og det her er den eneste tegningen jeg tok bilde av. Denne er ganske vulgær, så det kan være lurt å ikke trykke på linken, om du feks er på jobb hehe Veldig bra! Likte spesielt godt nr 2 og 4. Jeg misunner virkelig de som kan tegne og male!
Yme Skrevet 24. juli 2011 #23 Skrevet 24. juli 2011 Takk for komplimenter! Skal prøve å få lagd noe mer, men jeg har vært uvenn med både kreativiteten og initiativtiltaket mitt en god stund nå, så det blir gjort lite. Hender at jeg skaffer meg modell, for å kikkstarte ting litt, men det hjelper ikke mye, så kom gjerne med forslag eller ideer, om det er noe som står i stil med det jeg har lagt ut.
Facepainter Skrevet 24. juli 2011 #24 Skrevet 24. juli 2011 Takk for komplimenter! Skal prøve å få lagd noe mer, men jeg har vært uvenn med både kreativiteten og initiativtiltaket mitt en god stund nå, så det blir gjort lite. Hender at jeg skaffer meg modell, for å kikkstarte ting litt, men det hjelper ikke mye, så kom gjerne med forslag eller ideer, om det er noe som står i stil med det jeg har lagt ut. Tegner du portretter på forespørsel?
Yme Skrevet 24. juli 2011 #25 Skrevet 24. juli 2011 Jeg kan tegne fotorealistiske ansikter, men jeg greier ikke få dem til å ligne på personen jeg ser etter, av en eller annen merkelig grunn... Det kan se ut som en bror eller søster, men hvis du syns det er bra nok, kan jeg prøve.
Facepainter Skrevet 24. juli 2011 #26 Skrevet 24. juli 2011 Jeg kan tegne fotorealistiske ansikter, men jeg greier ikke få dem til å ligne på personen jeg ser etter, av en eller annen merkelig grunn... Det kan se ut som en bror eller søster, men hvis du syns det er bra nok, kan jeg prøve. Det hadde vært litt morsomt, og om du er interessert og har tid så kan du se hva du får til. Jeg blir nok fornøyd uansett. Sender deg et bilde.
Yme Skrevet 24. juli 2011 #27 Skrevet 24. juli 2011 Det hadde vært litt morsomt, og om du er interessert og har tid så kan du se hva du får til. Jeg blir nok fornøyd uansett. Sender deg et bilde. Okei, da skal jeg se hva jeg får til. Du får si ifra om du syns jeg bruker for lang tid da. Her er to portretter jeg har holdt litt på med. Det første er en relativt rask skisse som jeg brukte som oppvarming til bilde nummer to (som jeg aldri gadd å gjøre ferdig)
Gjest Eurodice Skrevet 25. juli 2011 #28 Skrevet 25. juli 2011 Det er festlig hvor uvitende mange er om Yme. Han er en kunstner av guds nåde, men heter selvfølgelig ikke Yme på ordentlig
Yme Skrevet 25. juli 2011 #29 Skrevet 25. juli 2011 Jeg blir faktisk veldig imponert over alle de merkelige inntrykkene folk får av meg, her inne. Er vist ingen som skulle tro at jeg er en snill, sjenert mann, som hjelper kattunger ned fra trærne, og blir blyg når jentene titter 1
Gjest Eurodice Skrevet 25. juli 2011 #30 Skrevet 25. juli 2011 Jeg blir faktisk veldig imponert over alle de merkelige inntrykkene folk får av meg, her inne. Er vist ingen som skulle tro at jeg er en snill, sjenert mann, som hjelper kattunger ned fra trærne, og blir blyg når jentene titter Tviler ikke .
Gjest HunterLady Skrevet 25. juli 2011 #31 Skrevet 25. juli 2011 Jeg blir faktisk veldig imponert over alle de merkelige inntrykkene folk får av meg, her inne. Er vist ingen som skulle tro at jeg er en snill, sjenert mann, som hjelper kattunger ned fra trærne, og blir blyg når jentene titter Jeg har alltid trodd at du er slik! Litt naiv, veldig snill og kanskje litt klønete?? Skikkelig godgutt
Yme Skrevet 25. juli 2011 #32 Skrevet 25. juli 2011 (endret) Jeg har alltid trodd at du er slik! Litt naiv, veldig snill og kanskje litt klønete?? Skikkelig godgutt Jeg er kanskje litt mer dømmende enn naiv, men jeg er ganske klønete. Grovmotorikken min er ganske elendig, og det syns på gangen min... Det hender jeg kræsjer i dørkarmen når jeg går fra rom til rom. *stolt* Edit: Legg ut flere tegninger da! Endret 25. juli 2011 av Yme
Miki Skrevet 28. juli 2011 Forfatter #33 Skrevet 28. juli 2011 Jeg holder på med en tegning, men må ha en pause pga. noe legen min sa. Jeg jobber så fort jeg kan.
Yme Skrevet 28. juli 2011 #34 Skrevet 28. juli 2011 Kult! Det må vel være flere her, som liker å tegne, og kan dele noe?
Bloodflowers Skrevet 29. juli 2011 #35 Skrevet 29. juli 2011 Har ikke scanner atm. Skal legge inn så fort jeg får skaffa en Kameraet mitt er ikke godt nok til at kvaliteten blir bra om jeg tar bilde av tegningene. Likte forresten bildene dine veldig godt Yme! Akkurat slike motiver jeg liker
*Bumblebee* Skrevet 3. august 2011 #36 Skrevet 3. august 2011 *følger med* gøy tråd! du er superflink yme!!
Havtorn Skrevet 3. august 2011 #37 Skrevet 3. august 2011 Først var Yme homo, så var Yme slem, så var Yme tøffel.. og plutselig ble han en mørk og mystisk kunstner. KG ødelegger meg. Tegninger kommer nok fra denne kanten når jeg har fått scanneren opp og nå.
Anjah Skrevet 3. august 2011 #38 Skrevet 3. august 2011 Tenkte jeg skulle bli med på moroa! Men jeg skjønner ikke hvordan dere enkelt får lastet opp bildene, jeg! Jeg synes det er litt mye pes å skulle legge tegningene ut på nettet for å kunne linke til dem herfra. Finnes det noen enklere måte? På første side i denne tråden var det ei som hadde fått bildet frem med en lightbox. Hvordan gjorde hun det???
Yme Skrevet 4. august 2011 #39 Skrevet 4. august 2011 *følger med* gøy tråd! du er superflink yme!! Takk! Jeg skal legge ut mer etter hvert, men ikke før jeg får se litt mer fra andre. Det er ikke like gøy å se sine egne saker hehe Først var Yme homo, så var Yme slem, så var Yme tøffel.. og plutselig ble han en mørk og mystisk kunstner. KG ødelegger meg. Ikke glem difallisk autist og løyner! Tegninger kommer nok fra denne kanten når jeg har fått scanneren opp og nå. Jeg pleier å bruke kamera. Man kan laste ned applikasjoner som gjør mobilkameraet til en scanner også, så kom med det! SPORENSTREKS!!! 2
Knøttet Skrevet 4. august 2011 #40 Skrevet 4. august 2011 Henger meg på her! Har ikke noe å legge ut akkurat nå, men skal se om jeg får gravd frem noe snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå