Iset Skrevet 20. november 2003 #1 Del Skrevet 20. november 2003 laget meg noe godt i går: ta et beger yoplait 0,1 % fett (ikke Tine sin 0,1, for den inneholder sukker, da er yoplait bedre, syns jeg da). hell det i en bolle og sett i fryseren. rør kraftig med en gaffel ca hvert 15 minutt til yoghurten er frossen. rører du ikke blir den knallhard og ikke noe god. blir en blanding av iskrem og sorbet. kjempegodt:) og dette kan man spise hver dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 20. november 2003 #2 Del Skrevet 20. november 2003 Takk for tips. Da må jeg ut og kjøpe lettyoughurt i morgen. Jeg synes også youplait sin yoghurt er bedre. :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2003 #3 Del Skrevet 20. november 2003 fant en ny oppskrift også, på yoghurt fromasj: 2 beger lettyoghurt helles i en bolle og blandes med gelatin. (3 plater gelatin legges i 3 ss vann og løses opp i litt kokende vann). la det stivne. klem Iset (har ikke prøvd det selv, men skal kjøpe gelatin idag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gloria Skrevet 20. november 2003 #4 Del Skrevet 20. november 2003 Takk,takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 20. november 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 20. november 2003 prøvde fromasjen idag. herrgud så godt!!! anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå