Gjest strykebrett Skrevet 21. juli 2011 #21 Skrevet 21. juli 2011 Motstridende info mtp om samordna tar på seg skylden, og på noen måte kan gi meg en ekstra plass her! Jeg liker de positive innleggene best, kjenner jeg Han som er sjefen i Samordna er intervjuet i den artikkelen, han sier de ordner opp om de har gjort feil, uansett.
Malibulita Skrevet 21. juli 2011 #22 Skrevet 21. juli 2011 Han som er sjefen i Samordna er intervjuet i den artikkelen, han sier de ordner opp om de har gjort feil, uansett. Det var da godt å høre, jeg hadde blitt utrolig forbanna om det var meg og de ikke hadde retta opp!
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #23 Skrevet 21. juli 2011 Ta kontakt med saksbehandleren din (en av de skolene du har søkt; det finner du ut av hvis du sjekker nettsøknaden din). Både e-post og telefon går fint; de aller fleste av saksbehandlerne er veldig proffe og svarer fort. Dersom de har regnet feil, og du har en poengsum som egentlig skulle tilsi at du hadde fått en plass på studiet, tilbyr de deg dette. Da blir det 101 studenter i en klasse som "egentlig" bare skulle hatt 100, så enkelt er det faktisk. Lykke til! 1
altflyter Skrevet 23. juli 2011 #25 Skrevet 23. juli 2011 Er det ikke en maksgrense for hvor mange realfagspoeng du kan få? Aner ikke hva den er, men mener det finnes noe sånt? Du får også bare alderspoeng fra det året du fyller 20, så du har kanskje bare 6 nå? Edit: Maksgrensa for realfagspoeng er 4, så det er ikke der problemet ligger. Men mulig det er alderspoenga, er litt usikker på om du har fått 6 eller 8 nå? Det er feil. alt etter året du hadde førstegangsvitnemål gir alderspoeng rett og slett fordi ingen under 20, søker i sekundærkvoten...
ioli Skrevet 24. juli 2011 Forfatter #26 Skrevet 24. juli 2011 Hei! Ser det er en som requester update. Hadde helt glemt av at jeg hadde postet. Sittet mye foran tv-skjermen de siste dagene og. Good news, eller great news! Var helt klart en feil fra deres side, og jeg skulle i utgangspunktet ha kommet inn. Begynner herved å studere 16. August! Hurraaaaa! 1
Gjest strykebrett Skrevet 24. juli 2011 #28 Skrevet 24. juli 2011 Hei! Ser det er en som requester update. Hadde helt glemt av at jeg hadde postet. Sittet mye foran tv-skjermen de siste dagene og. Good news, eller great news! Var helt klart en feil fra deres side, og jeg skulle i utgangspunktet ha kommet inn. Begynner herved å studere 16. August! Hurraaaaa! Så utrolig hyggelig med litt gode nyheter akkurat nå, takk for at du delte med oss
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå