Gjest Hedvig92 Skrevet 21. juli 2011 #1 Skrevet 21. juli 2011 Trenger forslag til sexstillinger som er gode både for gutten og jenta.. Er ikke så veldig erfaren, men ha prøvd misjonæren, 69 (jeg suger han mens han slikker meg), jeg ligger på kanten av senga mens han står ved siden av senga, bakfra når jeg ligger på sida, bakfra når jeg ligger på mage, doggie, omvendt misjonær (jeg oppå han).. Hva er det guttene liker best? Typen min liker doggie og at jeg ligger på kanten av senga, men da får jeg ofta litt vondt.. :/ Jeg har også veldig stor sexlyst.. er som oftest jeg som oppfordrer til sex, og ofte sier han at han er trøtt og orker ikke.. noen andre som opplever dette? Jeg har snakket med han om det, og han sier det er bare fordi han er trøtt og sliten etter jobb osv.. men jeg vet ikke..
2046 Skrevet 21. juli 2011 #2 Skrevet 21. juli 2011 NRK har faktisk en artig liten oversikt over endel ulike stillinger, bare se her. Det samme gjelder Men's Health
Gjest Bond Skrevet 30. juli 2011 #3 Skrevet 30. juli 2011 Tråden ryddet for innlegg skrevet av brukere under 16 år. Bond, mod
spinnwild Skrevet 30. juli 2011 #4 Skrevet 30. juli 2011 Til det siste TS skrev i innlegget: Selv om man er sammen så kan man ha ulik sexlyst og energinivå. Dette har som oftest ingenting med hans følelser for deg å gjøre. Og den NRK tingen var jo kjempegrei å ha i bakhånd Mitt råd er å bare gjøre som dere føler for ("lage deres egne stillinger"). Man trenger ikke å gå igjennom Kama Sutra for å ha et godt og variert sexliv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå