Gå til innhold

Knapper som skjuler glidelåsen på kjolen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har startet å tenke på hvor lang tid det tar får å få knappet igjen alle knappene som er over glidelåsen på kjolen min. Noen som vet ca tid på knapper som skjuler glidelåsen?

Er det noen som har et smart tips om hvordan man enklest mulig får disse igjen (og åpnet)?

Har tenkt at en heklenål vil være med å gjøre jobben litt enklere iallefall. Tror også at jeg må få mamma eller forlover (eller noen andre) til å åpne alle knappene før jeg drar fra festen, slik at mannen "bare" har glidelås (og alle spennene i håret) før vi legger oss

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar da trossalt ikke SÅ mange minutter å kneppe/kneppe opp.

Hvor mange knapper er det egentlig snakk om da... mer enn 4-5 minutter kan du umulig bruke...

Skrevet

Jeg hadde knapper over glidelåsen, kjøpte heklenål så gikk det lett som en plett! Tok vel 5 min å ta på/av?! Ikke såå lang tid i alle fall..

Skrevet

Og forlover tok opp knappene før jeg dro fra festen ja.. Tror ikke mannen hadde klart det like enkelt ;)

Skrevet

Lover du ikke til døden skiller dere ad? Da kan gubben røske i vei. Er jo ikke sånn at du trenger kjolen flere ganger, vel?

• Liker 1
Skrevet

Hm, trodde knapper bare var pynt? Hadde knapper på min kjole, men det var bare for pyntens del, det var glidelås under. :)

Skrevet

Så greit å høre at det ikke tar så veldig lang tid :) Så for meg 10-15 minutt jeg (og en stresset brud og forlover hos frisøren) :gjeiper: Heklenål skal anskaffes iallefall.

Lover du ikke til døden skiller dere ad? Da kan gubben røske i vei. Er jo ikke sånn at du trenger kjolen flere ganger, vel?

Til døden skiller oss ad ja, men vet ikke om jeg vil prøve å selge kjolen eller ikke, er det greit at kjolen er hel om jeg vil selge den. (Halvbrisen litt klønete mann passer ikke helt inn med mange små lykker som skal overnoen like små knapper :P )

Hm, trodde knapper bare var pynt? Hadde knapper på min kjole, men det var bare for pyntens del, det var glidelås under. :)

Er bare for pyntens del på kjolen min også, men lukker vi de ikke igjen vises glidelåsen og knappene ser litt feil ut da de ligger over på ene siden av glidelåsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...