AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #1 Skrevet 21. juli 2011 Jeg er en jente på 20 som veldig gjerne vil begynne å vokse meg fremfor å shave. Jeg har aldri gjort det før, rett og slett fordi jeg er redd for smerter og at det skal bli flaut. Jeg har nemlig veldig grov hårvekst. Mye hår, til og med i rompa.. Jeg tenker at jeg skal la det vokse ut nå ( pleier å shave bort alt sammen) og så dra å vokse meg.. De må jo ha sett litt av hvert, eller hva??
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #2 Skrevet 21. juli 2011 Anbefaler de gå gå til en proffesjonell første gangen. Ja, de har sett det meste
challenger Skrevet 22. juli 2011 #4 Skrevet 22. juli 2011 Sliter med dette selv jeg. Synes det er så flaut at jeg kjenner ikke at det gjør vondt engeng. Er jo som å være til gynekologen nesten for du blotter deg jo helt iogmed at de vokser i hver en krinnk og krok. Gjør dette hver sommer før sydenturen. Men resultatet er jo så verdt det. Slipper at stubber kommer ut igjen med en gang liksom:)
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2011 #5 Skrevet 23. juli 2011 Jeg shaver også, og har veldig lyst til å begynne å vokse. Å gå til en salong og få gjort det er ikke på tale, jeg tåler ikke folk og hadde dødd av flauhet! Men aner ikke hvordan jeg skal klare å få til å vokse, det må jo gjøre insane vondt...
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2011 #6 Skrevet 24. juli 2011 Ts her.. Trodde ikke jeg fikk noen svar jeg! Ja uff. Gynekologene er ikke så ille syntes jeg.. Men de jentene som driver med voksing ser ganske bra ut.. Og brette ut musa er noe jeg gruer meg til! Men jeg har bestemt meg.. Jeg skal gjøre det :D MEN, jeg har så grov hårvekst at jeg ikke får med hår omtrent når jeg prøver hjemmevoksing på leggene.. Dette kommer til å bli FLAUT!! Hvor langt hår må jeg ha første gangen? Holder det å spare 1-2 uker? Og hvor lenge etterpå kan man ha sex? Kjæresten min kommer hjem etter 4 uker på sjøen.. Er småkjedelig å måtte si at han må vente noen dager (Regner med at jeg ikke kommer til å se ut der nede sånn rett etterpå??)
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2011 #7 Skrevet 24. juli 2011 Hvor langt hår må jeg ha første gangen? Holder det å spare 1-2 uker? Og hvor lenge etterpå kan man ha sex? Kjæresten min kommer hjem etter 4 uker på sjøen.. Er småkjedelig å måtte si at han må vente noen dager (Regner med at jeg ikke kommer til å se ut der nede sånn rett etterpå??) For meg passer det ganske fint å la det gro i ca to uker. Og det er litt rødt og nuppete i ca fire-fem dager hos meg, før det blir helt fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå