AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #1 Skrevet 21. juli 2011 Når jeg har sex med mannen min så tenner jeg ekstra mye jo mer beina mine er fraskilt hvis dere skjønner, f.eks så blir jeg kåtere av å sitte overskrevs på han i ridestilling med bena rett ut og føttene i bakken, og i f.eks misjonæren eller når jeg mottar munnsex så føles det bedre jo mer jeg spriker... Er dette vulgært å eksponere seg så mye på denne måten? Vet mannen min tenner voldsomt på det visuelle men jeg blir litt blyg av og til... tør liksom ikke virke vulgær... Er det vulgært å miste hemningene fullstendig ??
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #2 Skrevet 21. juli 2011 Nei, det er jo bare digg? Hvorfor spør du når han liker det?
Dragonfly84 Skrevet 21. juli 2011 #3 Skrevet 21. juli 2011 Hvis DET er vulgært er det ikke mye som ikke er det... 3
Mynona Skrevet 21. juli 2011 #4 Skrevet 21. juli 2011 Det er ikke det minste vulgært... Hvis du mister hemningen fullstendig betyr det bare at du har det godt, og hva er vel ikke bedre enn det?! 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #5 Skrevet 21. juli 2011 Dette er da vel ikke vulgært? Gjør det du føler for, den beste sexen har man når man fullstendig mister alle hemninger å bare driter i om man bråker, om man er vulgær, om man ikke ser bra ut. Gjør hva du vil så lenge du nyter det!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå