Chiyo Skrevet 21. juli 2011 #2 Skrevet 21. juli 2011 "El Cando Del Loco" er et band som er ganske ok. De er ganske kjent. 1
Safira Skrevet 21. juli 2011 #3 Skrevet 21. juli 2011 (endret) Asilos Magdalena er helt på spansk. Avalancha av Heroes Del Silencio er også spansk. http://www.youtube.com/watch?v=1xtXXVLdsAI Ikke utelukkende på spansk men også L'Via L'Viaquez og Cygnus...Vismund Cygnus av The Mars Volta er hvertfall delvis på spansk Mulig det ikke er helt sånne sanger du er ute etter? Edit: La til videoer Endret 21. juli 2011 av Safira
Safira Skrevet 21. juli 2011 #4 Skrevet 21. juli 2011 L'Via L'Viaquez Cygnus...Vismund Cygnus disse er bare delvis på spansk.
Gjest Lizette Skrevet 21. juli 2011 #5 Skrevet 21. juli 2011 Jeg synes Mana har mye fin musikk, de er fra Mexico og synger bare på spansk
Gjest Silvermist Skrevet 21. juli 2011 #7 Skrevet 21. juli 2011 Spørs jo helt hvilken musikksjanger du er ute etter. Jeg er glad i bachata, reggaeton og salamusikk. Solo por un beso med Aventura er veldig fin: Aventura har generelt mange fine bachatasanger
Gjest Silvermist Skrevet 21. juli 2011 #8 Skrevet 21. juli 2011 Xtreme - Te Extrano er sinnsykt fin: Her er samme sang med en helt vanvittig bachatadans til..ahh! Må sees
Gjest Silvermist Skrevet 21. juli 2011 #10 Skrevet 21. juli 2011 Mer bachata, herlig musikk og supercheesy video
Inger88 Skrevet 21. juli 2011 Forfatter #12 Skrevet 21. juli 2011 Tusen takk for alle svar! Mye fint:D Er ute etter alslags musikk egentlig, er ikke så kresen på sjanger.
Kristina Skrevet 21. juli 2011 #14 Skrevet 21. juli 2011 (endret) Noen salsafavoritter: Lloraras, Oscar de Leon Conciencia, Gilberto Santa Rosa Andres sjangre: La camisa negra, Juanes (+ veldig mange andre bra!) Hormiguita, Jose Luis Guerra (samme her, utrolig mye bra) Redigert fordi jeg skrev feil sang! Mente Lloraras av Oscar de Leon. Endret 22. juli 2011 av Aranciata
Gjest Lizette Skrevet 22. juli 2011 #15 Skrevet 22. juli 2011 For ikke å glemme Silvio Rodriguez- mye nydelig musikk! En av de aller fineste er kanskje "Playa Giron". Og det chilenske bandet los Jaivas er også ganske bra (men HELT annen sjanger, igjen!) Og for litt lett pop, Miranda fra Argentina! Enamorada og Perfecta er fine sommersanger
Mischa Skrevet 22. juli 2011 #16 Skrevet 22. juli 2011 Christina Aguilera "Falsas Esparanzas" og "El Beso del Final" er to av mine favoritter
Kristina Skrevet 22. juli 2011 #17 Skrevet 22. juli 2011 For ikke å glemme Silvio Rodriguez- mye nydelig musikk! En av de aller fineste er kanskje "Playa Giron". ELSKER Silvio! Spesielt Ojala, La maza, Y nada mas, Si seco un llanto.
Gjest Consensio Skrevet 22. juli 2011 #18 Skrevet 22. juli 2011 Chiyo: Manu chao synger vel ikke på rent spansk? Jeg kan ikke språket, jeg bare så et intervju med vokalisten og han snakket noe om at språket er veldig blandet.
Kristina Skrevet 22. juli 2011 #19 Skrevet 22. juli 2011 Chiyo: Manu chao synger vel ikke på rent spansk? Jeg kan ikke språket, jeg bare så et intervju med vokalisten og han snakket noe om at språket er veldig blandet. Han har sanger på mange forskjellige språk, men har mange sanger som er bare på spansk, evt. med et par setninger på andre språk innimellom. (Me gustas tu, for eksempel.)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå