Gå til innhold

Hvor mange jenter har du knulla

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ojsann, nå ble jeg plutselig ENDA mer glad for at jeg er lesbisk...

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Katten.
Skrevet

"Vaske kuken i ei anna kjærrings kjæft!"

Velkjent begrep.

Skrevet

for en egoistisk og ondskapsfull hobby

• Liker 1
Skrevet

Skulle ha sex med en eks en gang og det ble det fort en stopper for da kjønnet hans stinket av ei annen dame da jeg tok den i hånda. For å si det sånn så stakk jeg med en gang. Ikke rart at en eks er en eks da. Jeg dro hjem og vsaket hendene grundig med såpe og antibac. Aldri sett han siden.

AnonymBruker
Skrevet

"Vaske kuken i ei anna kjærrings kjæft!"

Velkjent begrep.

Jeg har ikke hørt om det før, men kanskje dette har vært en mannehemmelighet i mange år?

I tilfelle er det ikke bare utrolig vemmelig men også vanvittig farlig.

Hiv har vært kjent siden begynnelsen av åttitallet!!!! Er det mulig å være så til de grader ansvarsløse.

Her setter man ikke bare sitt eget og en sexpartners liv i fare men også alle de andre begge har sex med senere og de de har sex med senere og de de har sex med senere osv.

På tide å bruke noen hjerneceller, om ikke for vår egen del så for våre etterkommere???

Gjest Gjest
Skrevet

Flott tråd. Tror enkelte jenter blir ekstra kåte av å bli knulla med uvaska kukk.

AnonymBruker
Skrevet

Jenter, beskytt dere dersom dere ikke ønsker kjønnssykdommer.

Femidom er tingen.

Skrevet
TS = 0

Men har en kompis som hadde 3 jenter uten å vaske snoppen mellom øktene. ONS om natta, fikk besøk av knulleveninne neste formidag og ex-en kom på besøk om kvelden.

Mao (ja, han i Kina vet du) vasket visst snabben i jentene han hadde som elskerinner, skrev han. Han trengte visst ikke vann og slikt da.

Skrevet
Ojsann, nå ble jeg plutselig ENDA mer glad for at jeg er lesbisk...

Du tror lesbiske ikke kan gjøre tilsvarende ting? Hoho.

Skrevet

Jeg har hatt sex med to stk på samme dag uten å vaske meg, men det var etter ønske fra min kjære, og både han og jeg tente på det :lur:

Gjest Trond
Skrevet

Må innrømme at det gir et ekstra kick å knulle med "skitten" pikk. Damane føles ekstre slutty da :gjeiper:

Skrevet

Ikke alle er like flinke med renslighet, men hva med jentene da? Sier de ikke ifra når det lukter hornsalt av staken hans?

Jeg får hvertfall en forferdelig lukt der nede hvis jeg ikke vasker meg på staken etter sex..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...