Livets datter Skrevet 20. november 2003 #1 Skrevet 20. november 2003 Nå har jeg sett ALT!! Hmm kanskje denne burde ligget som julegavetips? Noen som kunne tenke seg å prøve?
Suzy Skrevet 20. november 2003 #2 Skrevet 20. november 2003 Jeg sier bare Samantha i Sex og singleliv.. Hun hadde en sånn i en episode... Jeg ville sannsynligvis bare ha brukket ryggen :-?
aline Skrevet 20. november 2003 #3 Skrevet 20. november 2003 Har prøvd!! Oppskrytt sak det der, blei mer komisk en godt, og ikke var den spesielt behagelig heller, for den som sitter oppi!!! Etter å ha prøvd den, håper jeg at jeg IKKE får den under juletreet!! Vet om mye annet jeg heller ville hatt da ja!!!
chimp Skrevet 20. november 2003 #4 Skrevet 20. november 2003 Har prøvd!! Oppskrytt sak det der, blei mer komisk en godt, og ikke var den spesielt behagelig heller, for den som sitter oppi!!! Etter å ha prøvd den, håper jeg at jeg IKKE får den under juletreet!! Vet om mye annet jeg heller ville hatt da ja!!! Tror deg!!!
Suzy Skrevet 20. november 2003 #5 Skrevet 20. november 2003 Har prøvd!! Og derrr ble Aline min heltinne på et blunk!
Livets datter Skrevet 20. november 2003 Forfatter #7 Skrevet 20. november 2003 Det så forferdelig ubehagelig ut å sitte oppi der, iallefall!
Malou Skrevet 20. november 2003 #8 Skrevet 20. november 2003 Mulig man ikke sitter særlig behagelig i den, men den ser da ut til å gi en god workout! Jennifer
aline Skrevet 20. november 2003 #9 Skrevet 20. november 2003 Ikke nok med at det var ubehagelig å sitte oppi der, det var ett puslespill å klare å montere greia først, og jeg er helt overbevist om (jeg fant ihvertfall ingen) at det ikke finnes noen sexy måte å komme oppi det greiene der på!!! Kan tenke deg å stå å vagle på en stol og prøve å tre bein og armer på rett plass.... :o Også ender du opp med en litt sånn "jaha.... :klø: "-følelse etterpå, når det ikke var så vanvittig godt som man jo tror det skal være når man legger så mye pes på å få det til!!!! Og jeg følte meg LANGT fra sexy når jeg hang der å dingla!!! :-? Helt uten kontroll selv (når stolen du vaglet deg oppi med, er tatt vekk...) og i stropper som presser seg inn i lår/hofte så det blir valker der man aldri har hatt valker før... :o Nope!! etter min erfaring så blir ikke det om igjen! Men, man vet ikke hva det er før man har prøvd, og nysgerrig er man da!!
Arwen Skrevet 20. november 2003 #10 Skrevet 20. november 2003 Vi var på visning i en leilighet en gang som hade massive kroker i taket på soverommet. Vi ble helt :oops: tror kanskje det var en grunn til at hun som eide leiligheten ikke var hjemme under visningen.
Livets datter Skrevet 20. november 2003 Forfatter #11 Skrevet 20. november 2003 jeg er helt overbevist om (jeg fant ihvertfall ingen) at det ikke finnes noen sexy måte å komme oppi det greiene der på!!! Jeg kan se det for meg.
chimp Skrevet 20. november 2003 #12 Skrevet 20. november 2003 Ikke nok med at det var ubehagelig å sitte oppi der, det var ett puslespill å klare å montere greia først, og jeg er helt overbevist om (jeg fant ihvertfall ingen) at det ikke finnes noen sexy måte å komme oppi det greiene der på!!! Kan tenke deg å stå å vagle på en stol og prøve å tre bein og armer på rett plass.... :o Også ender du opp med en litt sånn "jaha.... :klø: "-følelse etterpå, når det ikke var så vanvittig godt som man jo tror det skal være når man legger så mye pes på å få det til!!!! Og jeg følte meg LANGT fra sexy når jeg hang der å dingla!!! :-? Helt uten kontroll selv (når stolen du vaglet deg oppi med, er tatt vekk...) og i stropper som presser seg inn i lår/hofte så det blir valker der man aldri har hatt valker før... :o Nope!! etter min erfaring så blir ikke det om igjen! Men, man vet ikke hva det er før man har prøvd, og nysgerrig er man da!! Utrolig!!! Eller.....høres veldig sannsynlig ut, mener jeg.......men utrolig morsomt! Du får nå sagt det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå