Gå til innhold

~ Elskovshusken ~

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg sett ALT!! :ler:

Hmm kanskje denne burde ligget som julegavetips?

Noen som kunne tenke seg å prøve?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sier bare Samantha i Sex og singleliv.. Hun hadde en sånn i en episode... :ler:

Jeg ville sannsynligvis bare ha brukket ryggen :-?

Skrevet

Har prøvd!! :sjarmor::lol:

Oppskrytt sak det der, blei mer komisk en godt, og ikke var den spesielt behagelig heller, for den som sitter oppi!!! :ler:

Etter å ha prøvd den, håper jeg at jeg IKKE får den under juletreet!! Vet om mye annet jeg heller ville hatt da ja!!! :sjarmor:

Skrevet
Har prøvd!! :sjarmor::lol:

Oppskrytt sak det der, blei mer komisk en godt, og ikke var den spesielt behagelig heller, for den som sitter oppi!!! :ler:

Etter å ha prøvd den, håper jeg at jeg IKKE får den under juletreet!! Vet om mye annet jeg heller ville hatt da ja!!! :sjarmor:

Tror deg!!!

Skrevet
Har prøvd!! :sjarmor:

Og derrr ble Aline min heltinne på et blunk! :ler:

Skrevet

Det så forferdelig ubehagelig ut å sitte oppi der, iallefall!

Skrevet

Mulig man ikke sitter særlig behagelig i den, men den ser da ut til å gi en god workout! :ler:

Jennifer

Skrevet

Ikke nok med at det var ubehagelig å sitte oppi der, det var ett puslespill å klare å montere greia først, og jeg er helt overbevist om (jeg fant ihvertfall ingen) at det ikke finnes noen sexy måte å komme oppi det greiene der på!!!

Kan tenke deg å stå å vagle på en stol og prøve å tre bein og armer på rett plass.... :o :hoho:

Også ender du opp med en litt sånn "jaha.... :klø: "-følelse etterpå, når det ikke var så vanvittig godt som man jo tror det skal være når man legger så mye pes på å få det til!!!! :lol:

Og jeg følte meg LANGT fra sexy når jeg hang der å dingla!!! :-? Helt uten kontroll selv (når stolen du vaglet deg oppi med, er tatt vekk...) og i stropper som presser seg inn i lår/hofte så det blir valker der man aldri har hatt valker før... :o

Nope!! etter min erfaring så blir ikke det om igjen!

Men, man vet ikke hva det er før man har prøvd, og nysgerrig er man da!! :ler:

Skrevet

Vi var på visning i en leilighet en gang som hade massive kroker i taket på soverommet. Vi ble helt :oops: tror kanskje det var en grunn til at hun som eide leiligheten ikke var hjemme under visningen. :ler:

Skrevet
jeg er helt overbevist om (jeg fant ihvertfall ingen) at det ikke finnes noen sexy måte å komme oppi det greiene der på!!!

:hoho: Jeg kan se det for meg.

Skrevet
Ikke nok med at det var ubehagelig å sitte oppi der, det var ett puslespill å klare å montere greia først, og jeg er helt overbevist om (jeg fant ihvertfall ingen) at det ikke finnes noen sexy måte å komme oppi det greiene der på!!!

Kan tenke deg å stå å vagle på en stol og prøve å tre bein og armer på rett plass.... :o :hoho:

Også ender du opp med en litt sånn "jaha.... :klø: "-følelse etterpå, når det ikke var så vanvittig godt som man jo tror det skal være når man legger så mye pes på å få det til!!!! :lol:

Og jeg følte meg LANGT fra sexy når jeg hang der å dingla!!! :-? Helt uten kontroll selv (når stolen du vaglet deg oppi med, er tatt vekk...) og i stropper som presser seg inn i lår/hofte så det blir valker der man aldri har hatt valker før... :o

Nope!! etter min erfaring så blir ikke det om igjen!

Men, man vet ikke hva det er før man har prøvd, og nysgerrig er man da!! :ler:

:hoho::hoho::hoho:

Utrolig!!! Eller.....høres veldig sannsynlig ut, mener jeg.......men utrolig morsomt!

Du får nå sagt det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...