Gå til innhold

Litt skryt til Brudepesialisten i Drammen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var i går innom Brudespesialisten i Drammen og skulle kjøpe meg strømpebånd. Jeg kom i snakk med en dame jeg før synes har virket noe bjeffete, men hun var kjempekoselig å snakke med. Da jeg sa at jeg skulle ha strømpebånd, fikk jeg et gratis fordi jeg hadde leid kjolen min der. Jeg var imponert over at hun husket det i det hele tatt jeg da, så jeg ble kjemefornøyd. Mange vil kanskje si at dette er det minste en brudebutikk kan ofre på sine kunder, men jeg ble iallfall positivt overrasket og synes de virkelig fortjener litt skryt. Jeg har opplevd kjempeservice hver gang jeg har vært der, og man føler seg så velkommen der. Nå har jeg riktignok ikke erfaring fra noen andre brudebutikker, bortsett fra Christiane i Oslo, men jeg kan uansett virkelig anbefale Brudespesialisten!12

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Enig med deg, vi gifter oss samme dagen og vi har begge leid brudekjolen hos brudespesialisten. Jeg synes de har vært kjempeflinke hele veien, selv om jeg bare har vært innom et par ganger. Det kan jo kanskje også være fordi jeg falt pladask for kjolen at jeg er så fornøyd med?

Skrevet

Jeg er helt enig med deg augustbrud.

Brudespesialisten har bare kjempetopp service. Når jeg var å betalte leie av klær til sønnen våres og min tilkommende fikk jeg strømpebånd av de. du får det nå så vi ikke glemmer det den dagen du henter kjolen din sa de. SNAKK OM SERVICE. Har bare positive opplevelser der.12

Skrevet

Jeg har litt mer varierende erfaringer fra Brudespesialisten, men det har nok en sammenheng med at jeg ikke har kjøpt/leid kjole hos dem.

Jeg kjøpte imidlertid sløret mitt der, og det var bare med nød og neppe jeg fikk lov å prøve det sammen med kjolen min (som jeg hadde med meg). Før jeg fikk lov å prøve det, gjorde de seg skikkelig vanskelige, til tross for at de var 3-4 ansatte på jobb, og kun en annen kunde som snart var ferdig med å prøve. Ikke var det noen hektisk tid på dagen heller, ingen fare for at salongen snart sto full av kunder slik at de ikke kunne la meg låne et prøverom og litt hjelp med glidelåsen på kjolen...

Som sagt - jeg FIKK etter hvert lov å prøve kjole & slør - og valgte å kjøpe sløret der - men imponert over service-graden ble jeg ikke etter det besøket...

På telefonen idag - da jeg ringte for å be om anbefaling av renseri for å få renset kjolen min var det en hyggeligere innstilt person jeg fikk snakke med heldigvis. icon_smile.gif

Jeg har opplevd litt ulik service, eller i alle fall innstilling hos de som jobber i Brudesenteret også, men er alt-i-alt mest fornøyd med servicen hos de! Det samme er min mann, han og forloveren hans fikk MYE bedre service der når de var ute for å leie seg sjaketter.

Skrevet

Og jeg har helt motsatt erfaring. Brudesalonger i Drammen synes jeg man bare kan droppe. Fordi:

i den ene salongen er kjolene gamle/gule og lite pene samt at de har et dålig utvalg.

I den andre måtte jeg nesten legge frem skriftelig erklæring på at vi skulle gifte oss før jeg fikk prøve kjole. Jeg sa det til henne også, det er fælt så streng du er. Og hun kom med en forklaring på hvorfor, men nåe jeg var ute eter å kjøpe en kjoel i prisklasse 5-10 tusen så forventer jeg service.

Mitt råd er å stikke til Kristins i Lillestrøm, kjempeutvalg og det er ikke dyrere.

Skrevet

Ja, det er vel slik at man alltid opplever vekslende service alle steder. Servicen på brudesenteret i Drammen er slett ikke noe å srope hurra for synes jeg, og i mine øyne hadde de bare amerikansk-pregede kjoler. Men Brudespesialisten har jeg ingen problem med å anbefale! Jeg prøvde kjolen min for litt siden for å ta bilder av den, og selvom det var fullt i prøverommene/avdelingen, tok de seg god tid med meg slik at jeg fikk prøvd slør og smykker og tatt en del bilder.12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...