Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kjøpte eg denne svarte buksa. Bruken er mer fritid og fester. Men det er veldig fort gjort å bli veldig pynta når ein går med den. Har dere noen kule tips om hva eg kan ha i tillegg til den, for å bli litt mindre pen/kul? Er mann. Det hadde vært spennende med forslag til farger ol som kan matche. Alle forslag er velkommen :).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en sånn helt vanlig rutete skjorte..

en t skjorte med motiv... den buksa kan gå med de fleste farger egentlig. Men kanskje helst litt tona ned farger og ikke så knæsjt! Rødt, grønt, blågrått,,,,

Skrevet

Hei :)

Først vil jeg si at jeg har veldig sansen for litt pent kledde manneben. :rodmer:

Hva med å dresse ned buksa med litt med casuale trøyer i kort og lang arm? F.eks.

Denne?

Elller denne?

Denne?

Denne?

Ellers syns jeg cardiganer er pent på mannebena. Synes også at en snasen skjorte heller aldri er feil.

Håper dette var noe til hjelp. :sjenert:

Skrevet

Det er det eg er ute etter. Hvordan eg skal dresse den ned. Det blir så fort for pent. Men det skal ikkje være så formelt heller. Når eg kjøpte buksa, så eg på ei lilla skjorte. Farge-sammensetningen var det ingen ting å si på, ein litt lys nyanse av lilla. Sammen så det veldig bra ut. Men det ble sammen "for pent" til de nevnte formålene :fy_fy: ... Men eg kunne vel sikkert brukt den til ei litt mindre pen bukse, så ville det passsa :). Ellers så har eg sett litt på ei rød. Den var blod-rød. Kombinasjonen blod-rød og svart er jo litt kul da. Men kan være litt skrikete. Er ikkje vandt med å gå i røde klær. Men det er vel ein vane-sak. Grått var heller ikkje så feil. Ettersom det er hakket før hvitt, som er motpolen til svart. Og da gjerne litt mørkere gråfarger. Hvitt føler eg blir for pent igjen. Prøvde ei hvit skjorte, men så ut som ein servitør... Det er ikkje meningen. Men har dere noen tips om hvordan eg kan løse opp den "servitør"-looken? :forvirret:

Kombinere den med t-skjorter (lang/kort-arma) er og intressant. Men hva slags motiver er lov og forbudt i den sammen-heng? Har noen svarte lang-arma t-skjorter som sikkert er helt like. Veldig gode og behagelige. Ellers så har og noen t-skjorter som kan passe (når været her i vesten tillater det :P).

Gjest Badabing
Skrevet (endret)

Du kan ikke tenke på hva som er "lov" hvis du skal dresse den ned og se mer kul ut ;)

Jeg hadde gått for noe a la den i den første linken, sånn tømmerhuggertrøye med lange ermer og et farget belte.

Edit: og en cardigan over ja, det blir nice!

Endret av Badabing
Skrevet

Lurt :takke: . Farget belte ville heller ikkje være så dumt ;). Gjør det mer personlig. Og noen kule causal sko, har ett par som eg kan bruke. Ett par som ergrå og svarte fra Boss (lenka viser hvordan skoen ser ut, ikkje riktige farger, ettersom denne er hel-svart), samt ett par svarte causal sko fra Tiger. De er litt "høye", og med glidelås på siden. Veldig kule. Men ellers så tror eg er i havn da ;). Tusen takk :takke: .

Skrevet

Kommer an på hvilken stil du har/ønsker, men en sånn buksa kan du bruke til veldig mye forskjellig! Jeg synes den går sammen med alt fra bestefartrøyer og casual sko med et frekt belte til - skjorter og pent tilbehør - til t-skjorter i friske farger (også med motiver) og sneakers-type sko.

Skrevet

Bare ett siste spørsmål. Til dere som går i dress-bukser i tider og utider. Gjerne på byen, fester og hverdags. Hvordan behandler dere dem sånn innimellom? Og hvor lenge varer de? Med hensyn til farge og stoffet. Men aldri skaffet meg ei ordentlig dress-bukse som er ment for hverdags, byen og fester....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...