AnonymBruker Skrevet 24. juli 2011 #21 Skrevet 24. juli 2011 Det er for folk som trenger å ha det litt vondt for å kjenne at de har det godt. Cuckold er vel en slik fetisjist? Torturister og Sm'ere bruker slikt. Ikke sunt.
Gjest Bjarte Skrevet 24. juli 2011 #22 Skrevet 24. juli 2011 Kommer av elektrostim www.xtube.com/watch.php?v=173ma-G548-
Gjest jeansgutt21 Skrevet 26. juli 2011 #23 Skrevet 26. juli 2011 Kjøpt meg en butplug i Sverige i går, som er en sånn elektro sak, det er en butplug med ringer rundt penis, som gir elektrosjokk gjennom penis å anus, dette stimulerer prostata med elektroimpulser. Dette gir mye kraftigere stimulering enn vibrator å gjør faktisk litt vondt, eller mer godtvondt til å begynne med, men når jeg nærmer meg orgasme blir det eksplosivt å går over i helt ekstrem nytelse å gir meg helt vanvittige orgasmer:) Det som er ekstra digg, er at det går bare sånn ca et minutt før jeg får orgasme igjen:) I dag tidlig, gikk det for meg 14 ganger etterhverandre med denne elektro butplugen, det var helt annerledes orgasmer enn det jeg har opplevd før, mye mer eksplosive å fikk sterke kramper å spasmer under orgasmene jeg fikk, men herregud så sykt digg det var:) Etterpå opplevde jeg det litt rart, virka litt sånn som om jeg skulle ha løpt hard en mil eller kjørt hard intervl trening! Det var superdigg å skal garantert bruke den igjen, kjæresten min var overveldet over virkningen på meg, men tør ikke prøve den enda, skal nok få overtalt han:)
Gjest jeansgutt21 Skrevet 26. juli 2011 #25 Skrevet 26. juli 2011 Ikke mer enn 14 ganger??? Faktisk ikke flere enn 14, hehe Kjæresten fortalte det til meg etterpå, jeg var i en helt annen verden å hadde helt andre ting å tenke på, enn å telle orgasmer! Det var sykt digg å kjøre på med elektro støt å gir en helt ny fetish lignende opplevelse for meg, å helt sinnsyke orgasmer som overgår alt i intensitet å lengde
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2011 #26 Skrevet 26. juli 2011 Åja, jeg visste ikke at det var sånn smertegreier. Går det ann å bruke det uten å få vondt?? Jeg hater å få vondt. TS
Gjest jeansgutt21 Skrevet 26. juli 2011 #27 Skrevet 26. juli 2011 Åja, jeg visste ikke at det var sånn smertegreier. Går det ann å bruke det uten å få vondt?? Jeg hater å få vondt. TS Det gjorde litt vondt for meg med en gang, ja, litt sånn merkelig opplevelses vondt på en måte, his du skjønner. Var nok både pga at jeg var våt og satte på full styrke med en gang. Fant ut at det blei litt heftig, men når jeg blei veldig kåt å den digge følelsen kom, da økte jeg strømstyrken, rettere sagt så gjorde typen min det, da følte jeg at hele underlivet mitt ekspoderte å orgasmen kom med voldsom kraft, mye sterkere, voldsommere, intenst og anderledes enn det jeg hadde opplevd før:) Årøv deg frem med lett strømstyrke til å begynne med å øk etterhvert:) Vet ikke om du er gutt eller jente, tror kanskje guttene tåler litt mer sterke elektrosjokk, men bare noe jeg tror?
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2011 #28 Skrevet 26. juli 2011 Det gjorde litt vondt for meg med en gang, ja, litt sånn merkelig opplevelses vondt på en måte, his du skjønner. Var nok både pga at jeg var våt og satte på full styrke med en gang. Fant ut at det blei litt heftig, men når jeg blei veldig kåt å den digge følelsen kom, da økte jeg strømstyrken, rettere sagt så gjorde typen min det, da følte jeg at hele underlivet mitt ekspoderte å orgasmen kom med voldsom kraft, mye sterkere, voldsommere, intenst og anderledes enn det jeg hadde opplevd før:) Årøv deg frem med lett strømstyrke til å begynne med å øk etterhvert:) Vet ikke om du er gutt eller jente, tror kanskje guttene tåler litt mer sterke elektrosjokk, men bare noe jeg tror? Okei, takk for svar. Er du gutt? TS
Gjest jeansgutt21 Skrevet 26. juli 2011 #29 Skrevet 26. juli 2011 Okei, takk for svar. Er du gutt? TS Ja, jeg er gutt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå