Gå til innhold

Elektro sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På noen nettbutikker har de "elektro sex" artikler. Hva er dette for noe?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønte ikke helt.. Noen som har prøvd?

Gjest Katten.
Skrevet

Har du sett på dem? Sexleketøy kommer som regel med en eller annen form for tekst/forklaring.

Men elektrisitet og sex er høvelig utbredt. Med riktig mengde strøm (spenning eller hva enn det heter) på riktige steder, kan man stimuleres til orgasme kun ved hjelp av det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du sett på dem? Sexleketøy kommer som regel med en eller annen form for tekst/forklaring.

Men elektrisitet og sex er høvelig utbredt. Med riktig mengde strøm (spenning eller hva enn det heter) på riktige steder, kan man stimuleres til orgasme kun ved hjelp av det.

Ja, jeg har lest på flere greier. Stod bare type "Denne er kjempebra lalala."

Virker litt spesi da, men ble litt interessert.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Det er sexleketøy som gir strøm. Feks en buttplug med strøm i som gir deg støt. Eller noe man kan fest til brystvortene. Eller bare en stav som man kan sette hvor som helst på kroppen for å gi partneren støt.

• Liker 1
Skrevet

Det er for folk som trenger å ha det litt vondt for å kjenne at de har det godt.

AnonymBruker
Skrevet

Pule opp :vetikke: etter en strømgjerdetråd?

Gjest Bjarte
Skrevet

Electro-stim har sjelden noe med smerte å gjøre, har en sak selv og den kan stilles på forskjellige programmer og styrker.

Det er kraftigere stimulering enn vibratorer fordi strømpulsen går dypere, pluss at programmene varierer styrke og hastighet på pulsene.

Har selvfølgelig kanskje også brukes til lett "pain" lek om man vil også, men generelt er de for svake til å være SM-verktøy.

Har en buttplugg og to ringer, om jeg har buttpluggen i og ringene på pikken, stimulerer jeg hele området fra kukhodet til prostata, helt syke orgasmer, men jeg har aldri kommet kun fra denne typen stimuli.

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

AU. Jeg elsker smerte, men elektrisitet er forbudt! Får vondt i hjertet bare av tanken.

Gjest Katten.
Skrevet

AU. Jeg elsker smerte, men elektrisitet er forbudt! Får vondt i hjertet bare av tanken.

Du vet at det er vår egen elektrisitet som får musklene til å stramme seg?

Det skal ikke nødvendigvis gjøre vondt, bare stramme diverse muskler og stimulere diverse soner. Hadde sikkert vært ganske fancy!

Gjest HunterLady
Skrevet

Du vet at det er vår egen elektrisitet som får musklene til å stramme seg?

Det skal ikke nødvendigvis gjøre vondt, bare stramme diverse muskler og stimulere diverse soner. Hadde sikkert vært ganske fancy!

Joda, jeg vet det :)

Men er sikkert noen som har skikkelig elektro-sex med støt og sånt?? :lur:

Gjest Katten.
Skrevet

Men er sikkert noen som har skikkelig elektro-sex med støt og sånt?? :lur:

*plystre uskyldig*

:nigo:

Gjest HunterLady
Skrevet

*plystre uskyldig*

:nigo:

Katten da!!! :pisk:

Gjest Katten.
Skrevet

Vel, jeg har ikke noe sånt - men hadde jeg hatt det sååååå :D

Gjest HunterLady
Skrevet

Regner nesten med at du hadde vært giveren?? :)

Gjest Bjarte
Skrevet

De bruker forøvrig kraftigere elektro-stim i "InSex" videoene, men det er ren sm/sadisme/uniteressant for min del.

Gjest Bjarte
Skrevet

Klassisk InSex...

xhamster.com/movies/418973/insex_039_s_haloweem.html

Gjest Katten.
Skrevet

Regner nesten med at du hadde vært giveren?? :)

:engel:

Så dog en video av en som hadde montert elektroder på penis, og de stimulerte ham til orgasme. Hadde vært fancy å teste.

Gjest HunterLady
Skrevet

:engel:

Så dog en video av en som hadde montert elektroder på penis, og de stimulerte ham til orgasme. Hadde vært fancy å teste.

Fancy fancy ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...