Gå til innhold

Vikarbyrå stavanger

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det noen som har erfaring fra vikarbyrå i Stavanger? Har allerede registret meg på Adecco, hvilke andre kan anbefales i Stavanger?

Jeg har verken ingeniør eller økonomiutdanning, så vikarbyråer som er først og fremst rettet mot dette er ikke så interesante. Ser etter jobb på f.eks kontor, butikk, barnehage, osv. Siden jeg trenger jobb på fulltid så vil jeg helst registere meg der det er mange oppdrag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen som har erfaring fra vikarbyrå i Stavanger? Har allerede registret meg på Adecco, hvilke andre kan anbefales i Stavanger?

Jeg har verken ingeniør eller økonomiutdanning, så vikarbyråer som er først og fremst rettet mot dette er ikke så interesante. Ser etter jobb på f.eks kontor, butikk, barnehage, osv. Siden jeg trenger jobb på fulltid så vil jeg helst registere meg der det er mange oppdrag :)

Jeg har selv vært tilknyttet PVS, et ryddig og profesjonelt vikarbyrå der du blir sendt ut til barnehager og skoler. Der har du mulighet til å både få korttid- og langtidsoppdrag. Absolutt å anbefale :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for tips, da har jeg sendt en søknad dit :)

Andre tips mottas veldig gjerne! :)

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...