Gå til innhold

Hvordan ser diamanthvitt ut?!

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Takk skal du ha Snurre! Selv om den ikke er helt min ennå. Jeg synes den er veldig søt, og mamma liker den også veldig godt, så da kan det jo hende at hun spanderer :hoppe:

Håper den er like fin som den ser ut på bildet!

Det er så mange stroppeløse ute og går (ingenting imot det!) så det hadde vært gøy å ha enlitt annerledes kjole (dvs. det er jo mye forskjellig som finnes).

Da gjelder det bare å å overtalt mamma til å kjøpe kjole såpass "tidlig". Gifter meg 3. juli og såvidt jeg vet er det mange som kjøper kjole mer enn 8 mnd i forveien, så det er vel ikke så forferdelig tidlig akkurat?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes kjolen var nydelig.

Og Forever yours har da brudekjoler i alle prisklasser, både dyre og billige, så det er vel godt mulig at den ville koste 10000 i brudesalong.

:D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns kjolen var søt jeg. Skikkelig brudekjole liksom. Så fint med sånne kjoler med sånn underskjørt som gir sånn prinsesse aktig preg. (er og vet ikke hva alt heter). Den dag jeg skal gifte meg vil jeg ha noe lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Også gjest
Tror diamanthvit blir ganske likt off white. :o

Har selv kjøpt diamanthvit kjole og etter råd fra Lisenett kjøpt offwithe slør i chiffong.

Da har Lisenett bommet brutalt, og du også, for diamanthvitt er så hvitt at det nesten er blåskjær i det! Ligger vel litt i navnet også- hvem har sett offwhite diamanter...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har Lisenett bommet brutalt, og du også, for diamanthvitt er så hvitt at det nesten er blåskjær i det! Ligger vel litt i navnet også- hvem har sett offwhite diamanter...??

Har fått tilsendt linker på stoffprøver å det passet perfekt. Uansett så kan jeg bytte det hvis det ikke passer. Diamanthvit er mindre hvit enn selve fargen hvit som det skinner blått i. Det gjør IKKE diamant hvit, så det så :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry jeg tok kjempe feil, det er diamanthvit jeg har bestilt ikke offwhite. Det stemmer det at offwhite blir for gult.

Sorry sorry bøyer meg i støvet

:flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjestina
Sorry jeg tok kjempe feil, det er diamanthvit jeg har bestilt ikke offwhite. Det stemmer det at offwhite blir for gult.

Sorry sorry bøyer meg i støvet

:flau:

Hvorfor skal du bøye deg i støvet?

Du har jo helt rett! Diamond white er akkurat samme farge som offwhite, og er ikke for gult! Ikke bry deg om det tullete innlegget angående ovenfor...det er en dame som sitter der ute og tror at alle diamanter er blå, og derav navnet diamanthvit!....*stønn*

Overalt hvor jeg søker på nettet om diamond white så kommer jeg frem til det samme - se et eksempel her:

"To request our veil swatch samples in White, Diamond White (Off-white) and Ivory for your comparison, please enter the information below and click the "Submit Form" Button"

(http://www.romanticheadlines.com/veil_swatch.htm)

Eller for eksempel her:

"My gown is not a pure white. How do I know what color gloves to order?

There are many shades of off-white and ivory. We carry Off-white (Diamond White or Silk White as it is sometimes called), Light Ivory (Candlelite) and Ivory.

Off-white (Diamond White) – an off-white shade which matches well with off-white gowns, particularly silk gowns"

(http://www.accentbridal.com/faq.html)

Hva sier du til det...du som prøver å forvirre folk her inne om farge-påstander? Man trenger ikke buse ut med påstander om farger før man har undersøkt fakta vettu :blunke:

Til Snurre: Stol på de som har gitt deg riktige opplysninger du, og ikke en forvirret person her inne på kvinneguiden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du bøye deg i støvet?

Du har jo helt rett! Diamond white er akkurat samme farge som offwhite, og er ikke for gult! Ikke bry deg om det tullete innlegget angående ovenfor...det er en dame som sitter der ute og tror at alle diamanter er blå, og derav navnet diamanthvit!....*stønn*

Overalt hvor jeg søker på nettet om diamond white så kommer jeg frem til det samme - se et eksempel her:

"To request our veil swatch samples in White, Diamond White (Off-white) and Ivory for your comparison, please enter the information below and click the "Submit Form" Button"

(http://www.romanticheadlines.com/veil_swatch.htm)

Eller for eksempel her:

"My gown is not a pure white. How do I know what color gloves to order?

There are many shades of off-white and ivory. We carry Off-white (Diamond White or Silk White as it is sometimes called), Light Ivory (Candlelite) and Ivory.

Off-white (Diamond White) – an off-white shade which matches well with off-white gowns, particularly silk gowns"

(http://www.accentbridal.com/faq.html)

Hva sier du til det...du som prøver å forvirre folk her inne om farge-påstander? Man trenger ikke buse ut med påstander om farger før man har undersøkt fakta vettu :blunke:

Til Snurre: Stol på de som har gitt deg riktige opplysninger du, og ikke en forvirret person her inne på kvinneguiden :ler:

Smask :kyss:

tusen takk for at du har oppklart forvirringen :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...