Holly Hobbie Skrevet 20. november 2003 #1 Del Skrevet 20. november 2003 Noen som har en diamanthvit kjole å vise frem? Er det en "kaldere" hvitfarge enn kritthvitt? Mer grå, liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 20. november 2003 #2 Del Skrevet 20. november 2003 Min kjole er diamanthvit, får den i januar, så kan svare da Har prøvd den, men vanskelig å forklare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 20. november 2003 #3 Del Skrevet 20. november 2003 Hvilken kjole har du funnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. november 2003 #4 Del Skrevet 20. november 2003 Fant et bilde av en diamanthvit kjole. http://www.brideway.net/store/A8024S.html Håper dette kan gi deg en anelse om hva diamanthvitt er, som jeg ikke hadde hørt om før du nevnte det i dag. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 20. november 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 20. november 2003 Arwen, det finnes bare en av dem i Norge såvidt jeg vet så jeg har ikke så lyst til å vise den frem før jeg ha kjøpt den (litt paranoid...vil ikke ha konkurranse!). Men jeg skal selvsagt vise den frem til alle som gidder å se når/hvis jeg kjøper den! Saeria, takk for eksempel - ser ut som en fin farge. Jeg kler best kalde farger da jeg har litt rosaskjær i huden, så det bør være midt i blinken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. november 2003 #6 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg har også et rosaskjær, så den dagen jeg gifter meg så blir det nok en ganske kald farge på meg også. Jeg skal ha en keltisk kjole, som må kjøpes i Skottland. Koster 14000. Gjett hvem som burde begynne å spare? Misunner dere litt da. Dere som skal gifte dere. Er litt giftesyk. Har mannen, men ikke kronene... *snufs* Gleder meg til å se kjolen din, når den blir vist, Popelka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 20. november 2003 #7 Del Skrevet 20. november 2003 Da skjønner jeg Skal ikke ta den fra deg uansett jeg (har jo kjøpt og betalt kjolen min alt ) Lykke til, og gleder meg til å se kjolen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 20. november 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 20. november 2003 Neida, Arwen, vet jo at du har kjole (som er veldig fin forresten)...i likhet med de fleste andre her inne. Bare jeg som er litt treig. Dette fant jeg på theknot.com: "Silk, Diamond, or Natural White: A shade off of stark white, though it looks pretty much the same in photos. "Eighty percent of the population looks best in a soft, diamond-white dress, which isn't as chalky as a white-white," explains dress designer Melissa Sweet. "When in doubt, buy diamond white." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 20. november 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg har førsterett på kolen så jeg kan jo likegodt vise den frem... Slik ser den ut. Den koster forresten tre tusen, ikke fire (høsttilbud). Bare jeg har penger nok så tror jeg den blir bestilt. Krysser fingrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 20. november 2003 #10 Del Skrevet 20. november 2003 Kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2003 #11 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg har førsterett på kolen så jeg kan jo likegodt vise den frem... Slik ser den ut. Den koster forresten tre tusen, ikke fire (høsttilbud). Bare jeg har penger nok så tror jeg den blir bestilt. Krysser fingrene! Det var billig. Men den så litt billig ut også. Det var et eller annet med stoffet. Har sett det merket i et amerikans blad, og det er et billigmerke. Jeg er mistenksom til at den skal ha kostet 10 000 før, da er det noen på snart-gift som beregner seg stor fortjeneste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 20. november 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg har bestilt kjole hos Liv Berit før og ikke hatt noe å klage på. Kan du ikke identifisere deg så kan du la være å spekulere... Uansett, liker jeg den ikke så kan jeg jo returnere den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smilet Skrevet 20. november 2003 #13 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg synes kjolen var kjempefin :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 20. november 2003 #14 Del Skrevet 20. november 2003 Synes kjolen så kjempefin ut jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2003 #15 Del Skrevet 20. november 2003 Det jeg mente var at det er rart hvis en kjole fra et så billig merke koster 10 000 i Norge. Men nå er den jo masse på salg, så da stemmer vel prisen mer overens med pris i USA. Og om jeg er identifisert eller ikke spiller vel ingen rolle; jeg hadde en opplysning om hva kjolen koster i utlandet, om jeg er registrert eller ikke spiller ingen rolle! Marthe heter jeg, identifisert nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 20. november 2003 Forfatter #16 Del Skrevet 20. november 2003 Takk, Smilet og Arwen! Jeg har jo ikke sett den i "levende live" ennå, men jeg har veldig god erfaring med å kjøpe fra snart-gift.no, så jeg tviler ikke på at kvaliteten er god. Uansett, så lenge den ikke ser billig ut gjør det ikke noe om den er det?! Jeg har bestemt meg for å ikke blakke meg ved å kjøpe kjole, dessuten skal man bare ha den på seg en dag og derfor trenger ikke være sååå slitesterk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. november 2003 #17 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg synes også at den var kjempefin. :D Du kommer nok til å bli veldig vakker i den kjolen, Popelka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv-b Skrevet 20. november 2003 #18 Del Skrevet 20. november 2003 Slettet i henhold til reglene. Marianne -Moderator- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 20. november 2003 #19 Del Skrevet 20. november 2003 Tror diamanthvit blir ganske likt off white. :o Har selv kjøpt diamanthvit kjole og etter råd fra Lisenett kjøpt offwithe slør i chiffong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 20. november 2003 #20 Del Skrevet 20. november 2003 PS Likte kjolen din godt Popelka :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå