Gå til innhold

Menn som henger på kvinneguiden og som ser på jenteserier

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hva synes dere om menn som surfer på kvinneguiden og som ser på jenteserier på tv?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest
Skrevet

Jeg er mann, i midten av 20-årene og blar en del i forumet på Kvinneguiden. Men det er mest for å lese kvinners synspunkt på ting. Og ikke minst, skrive et par poster for å forsøke å vekke litt vett i hodet deres ^^

Føler at kvinner ofte godtar altfor mye fra mannen sin. Og at menn generelt er idioter og forstår kvinner særdeles dårlig. Da synes jeg det er viktig å fortelle meningen sin, dersom kvinner uttrykker misnøye med diverse ting. Det er dette som er den viktigste egenskapen hos en partner ihvertfall, å lytte til kjæresten sin. Det er desverre mange menn som ikke gjør det..

Dog ser jeg IKKE på kvinneserier på TV. Ser faktisk knapt på TV i hele tatt. Og om jeg gjør er det Discovery eller nyhetene :P

• Liker 6
Gjest Katten.
Skrevet

Vel, skal sies at Gossip Girl tapte seg etter sesong én, og jeg stoppet etter sesong tre. Desperate Housewives var meget underholdende de sesongene jeg fulgte med, men for tidkrevende. Sex and the City blir jeg like provosert av som å lese dameblader - snakker om å skape dårlige forbilder for jenter i verden.

Nei nå gleder jeg meg heller til den nye sesongen med Entourage og Californication <3

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns det hadde vært helt greit, så lenge det ikke er type Sex and the City ja. Men mannen min blir ikke lei seg om vi ser Frustrerte fruer på tv en kveld, og han er ikke femi i det hele tatt.

Skrevet

Kjæresten min så på Gossip Girl til etter sesong 3 han også :fnise: Han digger Desperate Housewives. Men han henger ikke her da :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

De er relativt femi!

Selv henger jeg på kvinneguiden for å lese deres synspunkt, og for å forsvare menn en gang i blant. Men jenteserier ser jeg ikke på.

Skrevet

En eks av meg henger på KG av og til. Det skal sies at han hadde sett alle TopModel-sesongene, fulgte med på Frudstrerte Fruer og Home And Away, og hadde sett alle sex og singelliv-episodene. Da jeg traff ham for ca 1 år siden hadde han skaffet seg en såkalt "man-purse" også :overrasket:

Femi nok?

• Liker 3
Skrevet

Syns det virker litt snålt at noen menn tilbringer så mye tid her inne. Er glad for at mannen min heller ser på sport eller mekker bil, fremfor å kakle her på Kg.

AnonymBruker
Skrevet

fordi KG er en plass der kvinner faktisk er i flertall.

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om menn som surfer på kvinneguiden og som ser på jenteserier på tv?

Jeg synes at de iblant er noen forstyrrende elementer her på KG, for som du ser henger de her for å støtte andre menn og å vekke litt vett i hodene på oss kvinner.

Gjest Eurodice
Skrevet

Kanskje jeg egentlig er mann? Jeg har ikke sett en eneste episode av disse seriene dere skriver om. Jeg ser ikke på såkalte komiserier med innlagt latter, heller.

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg synes at de iblant er noen forstyrrende elementer her på KG, for som du ser henger de her for å støtte andre menn og å vekke litt vett i hodene på oss kvinner.

Jeg er IKKE her for å støtte andre menn, og har ingen problemer med å korrigere menn som ikke kan oppføre seg, eller har vamle holdninger. Jeg har ikke noe problem med kvinner heller i så måde, men det er ikke det vi snakker om her.

Jeg synes det er mange kvinner med vett her inne. Hvis jeg føler behov for å banke litt vett inn i en kvinne her, er det fordi jeg ikke tror det er noe vett der i udgangspunktet, men det er ikke så ofte, og det er ikke fordi hun er kvinne. Jeg synes heller det er ganske mange uvettige menn her, slik som ditt innlegg antyder. Jeg har ikke lyst til å være noe forstyrrende element her inne, men av og til føler jeg at jeg kanskje tråkker litt for langt inn i en verden hvor jeg ikke hører hjemme. Store undskyldninger gives der jeg evt. måtte ha tråkket feil....

Forøvrig ser jeg nok en del jenteserier, men orker ikke sex & singelliv og slikt. Jeg har forøvrig aldri tid til å følge med konsekvent heller....

• 3 uker senere...
Skrevet

Mangfold er flott, de er mer beriket enn de fleste.

Så lenge alle har folkeskikk og gjør ting for å berike har jeg ikke noe probl med dette.

Skrevet

Vi ser på dameserier fordi dama også må få ha fjernkontrollen av og til. Vi er på KG fordi dama sier at siden hun ble med på fotballkamp så kan jeg sannelig være med på noe hun er interessert i til en forandring. ...

Skrevet (endret)

Jeg synes det er like ille å se på "jenteserier" (og ikke minst å kalle det for "jenteserier") enten man er hannkjønn eller hunnkjønn. :gjeiper:

Endret av Tabris
Skrevet (endret)

Jeg er ofte på kvinneguiden, men registrerte meg nylig pga det er mye interessant og lese og delta i diskusjonen på diverse ting osv. Og lærer mye nytt om hva folk tenker og føler, eller andre synnspunkter på ting. Spennende og lese hva dere jenter tenker også! :)

Og er mye annet spennende å lese og div annet underholdende. :popcorn:

Selv ser jeg på The OC og Gossip Girl. :sjenert: Noe min kjæreste har fått meg inn i, men fant det spennende og se på. Så er The OC noe av det beste jeg har sett. :jepp:

Men er fortsatt stor tilhenger av action filmer osv. :)

Og er ikke femi av meg. :)

:goodbye:

Endret av Avanci
  • 4 uker senere...
Skrevet

Helt ærlig syns jeg det er litt patetisk. En litt desp måte å prøve å møte damer på?

Skrevet

Har faktisk sett en del episoder av greys anatomi :sjenert: Mye av det kan være veldig interessant ift mitt yrke.

Henge på kvinneguiden gjør jeg fordi det er interssant å få et innblikk i hvordan kvinner tenker, og fordi dette er et stort forum med mye aktivitet. Skal være sagt at det er en god del av underforumene her som jeg hverken intersserer meg for, eller forstår mye av (graviditet og sånt noe får dere ha for dere selv).

Skrevet

Og enda verre er det når dere menn bruker uttrykksikoner som dette, :sjenert:

ærlig talt...eier dere ikke baller??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...