Gå til innhold

Erfaring med vaginalvekter?

Fremhevede innlegg

Gjest Shelob
Skrevet

Jeg har trent skjedemusklene i årevis (kniping) og er såre fornøyd med det, men tenkte nå på å øke treningsmengden - hvor bra kan det bli liksom? Var ei dame på over 40 her inne som var så tight etter mye trening at mannen hadde vondt for å komme inn i henne når hun knep. Det vil jeg ha!

Får jeg til å øke treningseffekten ved hjelp av vekter? Kan da aldri skade å satse ennå hardere! Jeg gjør det jo på studio med resten av kroppen, så hvorfor ikke ta med det aller helligste på bedre treningsinnsats?

Er vekter bra/noen vits i? Gir det sterkere effekt enn å knipe?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

*bump* :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med vekter? Vaginakuler?

AnonymBruker
Skrevet

Dette lurer jeg på også,håper noen kan svare på det.Om det heter vekter vaginalkuler eller hva det en heter,hjelper det?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har trent skjedemusklene i årevis (kniping) og er såre fornøyd med det, men tenkte nå på å øke treningsmengden - hvor bra kan det bli liksom? Var ei dame på over 40 her inne som var så tight etter mye trening at mannen hadde vondt for å komme inn i henne når hun knep. Det vil jeg ha!

Får jeg til å øke treningseffekten ved hjelp av vekter? Kan da aldri skade å satse ennå hardere! Jeg gjør det jo på studio med resten av kroppen, så hvorfor ikke ta med det aller helligste på bedre treningsinnsats?

Er vekter bra/noen vits i? Gir det sterkere effekt enn å knipe?

Jeg vet ikke. Jeg har hørt at det skal ha bedre effekt enn bare kniping, men mitt problem er at jeg knapt får kulene ut igjen. Holder ikke å bare slappe av, nei, jeg må "grave" dem ut, en gang putta jeg en finger i analen for å dytte...

Gjest Shelob
Skrevet

Ha ha ha, da trenger du ikke vektene, send de til meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...