AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #1 Skrevet 21. juli 2011 Hei! Jeg holder på å arrangere et utdrikningslag der vi bl.a. skal spille inn cd. Vi holder på å dikte en sang, men tenkte å ha en sang til. Noen som har noen forslag? En sang det kan bli morsomt å spille inn og ikke for komplisert for bruden er ikke veldig musikalsk.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #3 Skrevet 21. juli 2011 Har bruden og brudgommen en sang som er "deres"? I min søsters utdrikningslag sang hun inn "deres sang", og den ble spilt i bryllupet :rødme: Selv om hun ikke er supermusikalsk, så er det mye de kan gjøre i studio for å få det til å høres pent ut. Har du f.eks. hørt Pink synge live?
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #4 Skrevet 21. juli 2011 Hva med "Girls just wanna have fun" ? Det kunne vært en idé, skal tenke på det og studere teksten litt mer. Har bruden og brudgommen en sang som er "deres"? I min søsters utdrikningslag sang hun inn "deres sang", og den ble spilt i bryllupet :rødme: Selv om hun ikke er supermusikalsk, så er det mye de kan gjøre i studio for å få det til å høres pent ut. Har du f.eks. hørt Pink synge live? Ja, tenkt på det, men tror ikke de har noen spesiell sang. Lurer på om jeg heller vil ha en med litt fart i som alle som er med i utdrikningslaget kan ha det litt gøy med. Jeg vurderer wannabe med spice girls. Vi var jo unge på 90-tallet, så alle husker jo den godt og den er lett å syng og kore med på. Flere forslag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå