Gå til innhold

Utdrikningslag-spille inn cd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg holder på å arrangere et utdrikningslag der vi bl.a. skal spille inn cd.

Vi holder på å dikte en sang, men tenkte å ha en sang til. Noen som har noen forslag?

En sang det kan bli morsomt å spille inn og ikke for komplisert for bruden er ikke veldig musikalsk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med "Girls just wanna have fun" ?

AnonymBruker
Skrevet

Har bruden og brudgommen en sang som er "deres"? I min søsters utdrikningslag sang hun inn "deres sang", og den ble spilt i bryllupet :rødme:

Selv om hun ikke er supermusikalsk, så er det mye de kan gjøre i studio for å få det til å høres pent ut. Har du f.eks. hørt Pink synge live? :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Hva med "Girls just wanna have fun" ?

Det kunne vært en idé, skal tenke på det og studere teksten litt mer.

Har bruden og brudgommen en sang som er "deres"? I min søsters utdrikningslag sang hun inn "deres sang", og den ble spilt i bryllupet :rødme:

Selv om hun ikke er supermusikalsk, så er det mye de kan gjøre i studio for å få det til å høres pent ut. Har du f.eks. hørt Pink synge live? :fnise:

Ja, tenkt på det, men tror ikke de har noen spesiell sang.

Lurer på om jeg heller vil ha en med litt fart i som alle som er med i utdrikningslaget kan ha det litt gøy med.

Jeg vurderer wannabe med spice girls. Vi var jo unge på 90-tallet, så alle husker jo den godt og den er lett å syng og kore med på.

Flere forslag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...