pandabear Skrevet 21. juli 2011 #1 Skrevet 21. juli 2011 Nå er det flaut lenge siden jeg har vært hos frisøren, og håret mitt roper om hjelp. Spør derfor her om noen har tips til en flink frisør i Oslo som er ok i pris.
CocoPiaf Skrevet 21. juli 2011 #2 Skrevet 21. juli 2011 Det vil jeg og gjerne vite! Trenger en liten klipp.. Var hos Imperium sist, de var utrolig flinke! ..men det var litt dyrt etter min mening.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #3 Skrevet 21. juli 2011 Jeg klipper meg hos Magic i 4. etg. på Oslo city. Har betalt 500-550 for en ordentlig hårklipp. Synes det er litt dyrt, men de er svært grundige og jeg blir alltid veldig fornøyd.
pandabear Skrevet 21. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 21. juli 2011 Ja, det blir bare dyrere og dyrere. Og siden jeg både skal farge/stripe og klippe, så går det fort endel penger.
2shy Skrevet 21. juli 2011 #5 Skrevet 21. juli 2011 Frisørlærlingen hos Auster på Storo er utrolig dyktig! Jeg betalte 600 kr for striper med 2 forskjellige farger, og jeg har aldri vært mer fornøyd med hårfarging noensinne. Anbefales anbefales!
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #6 Skrevet 21. juli 2011 Camilla hos Gossip på Frogner er FABULOUS! Ja, det er ganske dyrt, men hun er den aller første som faktisk har HØRT på hva jeg forteller henne. Og hun jobber med det du har, i stedet for å "tvinge" håret til å gjøre noe det ikke "vil." Jeg har f.eks. en del krøller i håret mitt, som absolutt alle andre før henne har villet rette ut. Men Camilla sa bare "nei, disse krøllene må skinne!"
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #7 Skrevet 21. juli 2011 Camilla hos Gossip på Frogner er FABULOUS! Ja, det er ganske dyrt, men hun er den aller første som faktisk har HØRT på hva jeg forteller henne. Og hun jobber med det du har, i stedet for å "tvinge" håret til å gjøre noe det ikke "vil." Jeg har f.eks. en del krøller i håret mitt, som absolutt alle andre før henne har villet rette ut. Men Camilla sa bare "nei, disse krøllene må skinne!" Hva koster det? Pris er (dessverre) en viktig faktor når man skal velge frisør...
pandabear Skrevet 21. juli 2011 Forfatter #8 Skrevet 21. juli 2011 Camilla hos Gossip på Frogner er FABULOUS! Ja, det er ganske dyrt, men hun er den aller første som faktisk har HØRT på hva jeg forteller henne. Og hun jobber med det du har, i stedet for å "tvinge" håret til å gjøre noe det ikke "vil." Jeg har f.eks. en del krøller i håret mitt, som absolutt alle andre før henne har villet rette ut. Men Camilla sa bare "nei, disse krøllene må skinne!" Litt av poenget var å finne en som ikke er svindyr :/ Skal absolutt sjekke ut Storo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå