SapphireF Skrevet 20. november 2003 #1 Skrevet 20. november 2003 Da jeg var fortsatt på Filippinene, gikk jeg alltid til naboen min. Hun er "card-reader". Mange tror på henne, inkludert utlendinger. Min familie tror ikke på henne spesialt min far. Det var Feb 2001, gikk jeg til henne og ville at hun skulle lese mitt kort. Og hun sa at jeg skulle gifte meg en utlending i Oktober i det året. Hun sa at den mannen jeg skulle gifte meg har 5 bokstaver og det begynte med "E". Også sa hun at mitt første barn var en gutt. Jeg var så skeptisk. Fordi jeg kjente ikke noen fra andre land. Og i Mai 2001, møtet jeg mannen min gjennom Tanta mi. Hans fornavn begynner med "E" og det er sant, det har fem bokstaver. Da giftet vi oss 30 Oktober. I Februar 2002, kom jeg til Norge. Jeg ble gravid i Juni. Og vi fikk en gutt i Mars i året. Hun er veldig flink. Av og til ringer jeg henne gjennom internett for å lese mitt kort. Men jeg vet ikke om dere vil tro denne. Men det er sant.
Gjest Tex Skrevet 20. november 2003 #2 Skrevet 20. november 2003 Høres fantastisk ut. Jeg vet ikke hlet om det er til å stole på , men jeg skulle gjerne blitt spådd engang for å se om noe stemte.....
Gjest care Skrevet 20. november 2003 #3 Skrevet 20. november 2003 Men jeg vet ikke om dere vil tro denne. Men det er sant. Spiller det noen rolle da, så lenge det funger for deg, så er jo det kjempebra. :blunke:
SapphireF Skrevet 20. november 2003 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2003 Det er mange card-reader på Filippinene. Noen er bare hokus-fokus, men det er noen også som er ekte. I begynnelsen, trodde mannen min ikke på det. Da jeg ringte henne og spurte om min mann, sa hun alt hun leste på kortet. Og jeg spurte mannen min om ting som den card-reader sa til meg, var det helt sant. Hun er veldig populær i vårt området. Også vil hun ikke be om prisen. Det er opp til oss om vi skal gi eller ei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå