AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #1 Skrevet 20. juli 2011 Hvor enn jeg går, ser jeg en haug med jenter med høye jeans/shorts (det ser ut som om dere har hengerompe bokstavelig talt), vintage klær, stygge sko. SERIØST? Det ser IKKE feminint ut i det hele tatt. Det ser helt forferdelig grusomt ut, imo. For all del..... jeg vil i hvert fall beholde min femininestil med tettsittende klær. Hva syntes dere om moten som er "såå in" for tiden?
Gjest Fable Skrevet 20. juli 2011 #2 Skrevet 20. juli 2011 Ble ferdig med den moten på 80tallet for å være ærlig.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #3 Skrevet 20. juli 2011 Hvor hvor? Syns ikke jeg ser noen i 80 talls klær jeg? 1
Fresi Skrevet 20. juli 2011 #4 Skrevet 20. juli 2011 Det er jo sånn mote er. Jeg synes det er morsomt jeg.
otilie Skrevet 20. juli 2011 #5 Skrevet 20. juli 2011 syns den er litt morsom nå jeg og. Det er liksom mulighet for folk å skeie litt ut innen klesstilen
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #6 Skrevet 21. juli 2011 Hahaha har tenkt litt i samme baner men synes det er bra folk har det gøy da
sequin Skrevet 21. juli 2011 #7 Skrevet 21. juli 2011 jeg syns det er herlig at folk kan gå med det de vil, og latterlig at folk trenger å kritisere det. 1
Gjest Consensio Skrevet 21. juli 2011 #8 Skrevet 21. juli 2011 Når jeg ser tilbake på 80-tallet så har jeg ikke lyst til å dra tilbake dit ved å kle meg i 80-talls moten som herjer nå Men, men, folk får kle seg som de vil. Jeg ler dem ikke akkurat opp i ansiktet, men må innrømme at noen ganger flirer jeg godt når jeg ser enkelte antrekk.
Gjest Badabing Skrevet 21. juli 2011 #9 Skrevet 21. juli 2011 Jeg er glad for at den kvalmende søte husmorstilen med tights og tunika forsvinner, og samme med 90-tallets bertestil som har hengt igjen for lenge 1
Gjest *smak* Skrevet 21. juli 2011 #10 Skrevet 21. juli 2011 Jeg er glad for at den kvalmende søte husmorstilen med tights og tunika forsvinner, og samme med 90-tallets bertestil som har hengt igjen for lenge Det blir trist om tunika/tights stilen forsvinner fordi endelig har jeg funnet noe som kler meg... De fargene som kommer nå: rustrød, sennepsgul, oransje og brun ser helt fælt ut... tror ikke det blir mye shopping på meg fremover he he
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #11 Skrevet 21. juli 2011 Det blir trist om tunika/tights stilen forsvinner fordi endelig har jeg funnet noe som kler meg... De fargene som kommer nå: rustrød, sennepsgul, oransje og brun ser helt fælt ut... tror ikke det blir mye shopping på meg fremover he he Det er jo helt vanlige høstfarger som kommer hvert år? 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #12 Skrevet 21. juli 2011 Må innrømme at jeg fortsatt ikke har lagt merke til at 80 tallet er det som gjelder for tiden?? Hmm. Trodde det var mer 70 tallet og hippie bohem innslag som var det som "gjaldt"? Sns forøvrig motebildet har endret seg veldig, det er gjerne mange ulike stiler å velge i og ikke bare en om gangen. Har jeg inntrykk av da..
Gjest Raindrops Skrevet 21. juli 2011 #13 Skrevet 21. juli 2011 Det eneste jeg har problemer med er de stygge "pysjbuksene" med rare mønster på som mange går med her omkring. Her om dagen så jeg en jente so mjobbet på n klesbutikk, som hadde en sånn brungul bukse med sort mønster, og en knæsjorange oversize skjorte. Ja, folk kan gå med det de vil, men det så rett og slett helt jævelig ut.
smalls Skrevet 21. juli 2011 #14 Skrevet 21. juli 2011 Det blir trist om tunika/tights stilen forsvinner fordi endelig har jeg funnet noe som kler meg... De fargene som kommer nå: rustrød, sennepsgul, oransje og brun ser helt fælt ut... tror ikke det blir mye shopping på meg fremover he he Jeg liker tunika/tights moten er mye bedre enn den moten som er nå. Jeg kler virkelig ikke de fargene. Huff.
pinar Skrevet 21. juli 2011 #15 Skrevet 21. juli 2011 Heldigvis får du lov å gå i akkurat det du vil :D 1
chhii Skrevet 21. juli 2011 #16 Skrevet 21. juli 2011 jeg syns det er herlig at folk kan gå med det de vil, og latterlig at folk trenger å kritisere det. Godt sagt, enig med deg! 1
Gjest Silvermist Skrevet 21. juli 2011 #17 Skrevet 21. juli 2011 Jeg er glad for at den kvalmende søte husmorstilen med tights og tunika forsvinner, og samme med 90-tallets bertestil som har hengt igjen for lenge Ja takk gud for det!
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #18 Skrevet 21. juli 2011 Hvis man ikke har sett det økende antall puddelsveisene, høylivet lyse jeans og jeansshorts, avklipte gensere, sykkelshorts og pastellfarger, ja nei da må man rense brillene litt. Folk skal få lov til å følge moten, så kan jeg stå på sidelinjen og humre for meg selv.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #19 Skrevet 21. juli 2011 Jaja da ser jeg visst dårlig da. Har sett høy i livet bukser og ola shorts.. men ikke alt det andre. Føler uansett ikke at det florerer av det. Sånn en her og der ja. Men syns ikke det er det som florerer mest.. Vil jo alltid være noen som er tilhenger av den ene eller den andre stilen. Men syns kke butikkene kjører 80 tallet nå. Ja farger, men ikke 80 talls. Og denne sommeren har det jo vært såkalt "colour blocking" som har vært trenden.. det gjelder jo knæsje farger og ikke pastel. 1
LukaFrost Skrevet 21. juli 2011 #20 Skrevet 21. juli 2011 80-tallet var best på 80-tallet. Jeg håper den moten takker for seg snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå