Gå til innhold

Bare for å være gammeldags og fordomsfull

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Silvermist
Skrevet

Ingenting. Verden er gal.

• Liker 1
Skrevet

Sikkert lånt av mamma/pappa for å spille spill. Finnes drøssevis av apps tilpasset barn. Eller kanskje han så en film?

• Liker 3
Skrevet

Sikkert enda et triks for å holde ungen opptatt med noe sånn at han ikke skal syte og klage på mor og far. Gi han en iPad. Opptatt ta-da, ingen forrstyrelser.

• Liker 3
Skrevet

Ipaden sto i et bordstativ. Men det var da dårlig gjort av disse apene. Hva skal apekatter med en ipad? Hvor i alle dager har de tenkt til å lade den?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert lånt av mamma/pappa for å spille spill. Finnes drøssevis av apps tilpasset barn. Eller kanskje han så en film?

Nei, det var guttungen som eide den.

Benjamin elsker Ipaden sin.
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det var guttungen som eide den.

Og hva er galt med det? Ser ikke deres barn på tv f.eks? Dette er vel ikke noe annerledes. Selv om han har en iPad så betyr ikke det at han får bruke den døgnet rundt. I moderate doser kan en iPad være et fint leketøy til en liten unge, like bra som mya annet på markedet.

• Liker 4
Skrevet

Helt bak mål! Hvorfor skal en 3åring ha en slik dyr duppeditt? Helt bak mål.

Gjest Maneater?
Skrevet

Haha, må le. Tror ikke de fleste 3 åringer vet hva de gjør på Ipad'en sin engang. :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Haha, må le. Tror ikke de fleste 3 åringer vet hva de gjør på Ipad'en sin engang. :gjeiper:

Tja, jeg hadde besøk av en toåring i helga og hun var veldig flink til å bruke iPad :) Riktignok fikk hun ikke bruke den helt alene, men hun navigerte seg fram og tilbake og inn og ut av app'er på egenhånd. Synes det var artig å se på dyrene og trykke på dem så de laget lyd og se på toget og gi mat til beibien. Etter en liten stund flyttet hun oppmerksomhetn over på noe annet, og kunne leke alene i lengre perioder.

Skrevet

Why not? Min sønn lærte kildekoding i en alder av fem fra sin far :)

• Liker 1
Skrevet

Må si meg enig i at en ipad ikke er noe for en 3 åring!

AnonymBruker
Skrevet

Må si meg enig i at en ipad ikke er noe for en 3 åring!

Hvorfor?

Skrevet

Fordi jeg syns de får nok skjerm fra før av. Er det ikke tv så er det dvd, eller pc eller playstation osv osv.

Syns 3åringer kan lære seg å leke uten å bare måtte sitte å motta.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg syns de får nok skjerm fra før av. Er det ikke tv så er det dvd, eller pc eller playstation osv osv.

Syns 3åringer kan lære seg å leke uten å bare måtte sitte å motta.

Nå vet vi jo ikke om denne treåringen ser tv eller bruker pc eller playstation i tillegg da...

Skrevet

Nei, men sansynligheten for det er jo ganske stor da. Uansett så skjønner jeg fortsatt ikke hva en 3åring skal med en ipad når det finnes så mange andre fine leker for barn.

Det er min mening ;)

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men sansynligheten for det er jo ganske stor da. Uansett så skjønner jeg fortsatt ikke hva en 3åring skal med en ipad når det finnes så mange andre fine leker for barn.

Det er min mening ;)

Ja, og den må du gjerne ha :) Det jeg ikke forstår er hvordan alle ville latt en treåring se tv, men når det blir snakk om å la h*n bruke en iPad i stedet så er det helt galt og på grensen til dårlig omsorg.

Og selv om det står at iPaden er barnets så er vel sjansen stor for at den brukes av mor og far om kvelden og i de periodene når barnet leker med noe annet.

Skrevet

Jeg har aldri sagt at det er dårlig omsorg. Og det mener jeg heller ikke.

Men, jeg har heller ikke spesielt stor tro på at en 3åring med ipad ikke ser tv..

• Liker 1
Skrevet

Hva pokker gjør en 3 åring med en Ipad?? stjal Ipad fra 3åring

Typisk apekatter. De bryter seg inn og stjeler det de kommer over. Send dem ut.

• Liker 2
Skrevet

Why not? Min sønn lærte kildekoding i en alder av fem fra sin far :)

Ot, men; Av at du eller andre lærte ham, eller vha lærebok / bøker? I så fall: hvilke? Finnes det programmeringsbøker for barn på norsk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...