Gå til innhold

Noen som har v form?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og har brede skuldre, små pupper smale hofter og midje, noen andre som har denne figuren? Og hvordan kler dere? jeg vil se mer feminin ut..

Videoannonse
Annonse
Gjest Tigress
Skrevet

Er ryggmuskelen som skaper v form og mht musklene kvinner er i stand til å bygge er det veldig uvanlig at kvinner har denne formen.

Og poenget var?

Til TS: eg har v-form. Eller eigentleg har eg x-form, for eg har muskuløs bakdel og lår også, sjølv om eg har smale hofter. Eg har ikkje særleg markert midje, men fordi eg er så brei over skuldrane gjer det ein illusjon av at eg har smal midje også. Eg brukar å kle meg som om eg var timeglassforma, men med eit par ekstra ting å tenkje på:

Unngå tverrgående linjer i skulderpartiet - båthals er fy-fy.

Utskrådd skjørt balanserer ut skuldrene så ein ser mindre ut som eit vikepliktskilt.

Ein bør unngå halterneck om ein vil skjule skuldrane.

Mørke fargar på overdelen er jo eit klassisk triks.

Puffermar er håplaust, og det er alt anna dilldall på ermer og skuldrar også. Berre å vente til moten har gått over der altså.

Når det er sagt så synest eg det er litt synd at det ikkje er plass til breie skuldrar innafor det som er rekna som feminint, det er liksom berre flaskehalsskuldrar og pærehofter som er feminint. Eg meiner det er fullt mogleg å vere stilig og sexy sjølv om ein har breie skuldrar og muskuløs rygg, det er jo berre å slenge på seg ein kjole, det. Men ein vil jo gjerne så slank ut, og om ein ikkje tek omsyn til breie skuldrar så ser ein ofte litt brei og uformeleg ut. Ein halterneckkjole kan til dømes vise fram breie skuldrar og brei rygg men samstundes falle veldig elegant. Eg brukar mykje halterneck sjølv, dei breie skuldrane er eit varemerke for meg, men puffermer, skrukkesøm på ermer og tverrstriper ser berre heilt jalla ut, eg ender med å sjå klumpete og rart ut.

AnonymBruker
Skrevet

Og poenget var?

Til TS: eg har v-form. Eller eigentleg har eg x-form, for eg har muskuløs bakdel og lår også, sjølv om eg har smale hofter. Eg har ikkje særleg markert midje, men fordi eg er så brei over skuldrane gjer det ein illusjon av at eg har smal midje også. Eg brukar å kle meg som om eg var timeglassforma, men med eit par ekstra ting å tenkje på:

Unngå tverrgående linjer i skulderpartiet - båthals er fy-fy.

Utskrådd skjørt balanserer ut skuldrene så ein ser mindre ut som eit vikepliktskilt.

Ein bør unngå halterneck om ein vil skjule skuldrane.

Mørke fargar på overdelen er jo eit klassisk triks.

Puffermar er håplaust, og det er alt anna dilldall på ermer og skuldrar også. Berre å vente til moten har gått over der altså.

Når det er sagt så synest eg det er litt synd at det ikkje er plass til breie skuldrar innafor det som er rekna som feminint, det er liksom berre flaskehalsskuldrar og pærehofter som er feminint. Eg meiner det er fullt mogleg å vere stilig og sexy sjølv om ein har breie skuldrar og muskuløs rygg, det er jo berre å slenge på seg ein kjole, det. Men ein vil jo gjerne så slank ut, og om ein ikkje tek omsyn til breie skuldrar så ser ein ofte litt brei og uformeleg ut. Ein halterneckkjole kan til dømes vise fram breie skuldrar og brei rygg men samstundes falle veldig elegant. Eg brukar mykje halterneck sjølv, dei breie skuldrane er eit varemerke for meg, men puffermer, skrukkesøm på ermer og tverrstriper ser berre heilt jalla ut, eg ender med å sjå klumpete og rart ut.

Tusen takk!

AnonymBruker
Skrevet

Fasongen du beskriver TS, heter Cornet (fra Trinny and Susannah).

jeg har ingen tips selv, men jeg fant noen linker for deg;

bodyshapestyle - the Cornet

suite101

Hva tilbehøret har å si

Lykke til!

Og så avslutter jeg med å poste et bilde av en råsexy dame med denne fasongen:

Ursula Andress i Dr. No

Har ikke helt komt til hverdagen etter angrepene, så har ikke sett dette før nå, men Tusen takk:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...