Ruby Skrevet 20. november 2003 #1 Skrevet 20. november 2003 En kvinne satt i en bar sammen med en venninne og tok en drink etter jobben. Da, kommer det inn en høy, vakker og sexy ung mann. Han var så perfekt at kvinnen ikke klarte å ta øynene vekk fra han. Mannen la merke til at hun stirret, og kom direkte bort til henne. Før hun fikk bedt om unnskyldning for stirringen, sa han: "Jeg gjør alt, absolutt alt du ønsker av meg, uansett hvor kinky det er for bare 200 kroner. Det er bare en betingelse; du må kunne uttrykket ditt ønske med kun 3 ord." Kvinnen tenkte over tilbudet for kun et øyeblikk og hentet fram lommeboken. Hun tok opp 200,- kroner og trykket dem inn i hånden hans sammen med sin adresse. Hun så han dypt inn i øynene og hvisket: "Vask huset mitt"
Suzy Skrevet 20. november 2003 #2 Skrevet 20. november 2003 Skulle ønske noe sånt kunne skje meg!!!!! Herlig!
Gjest Madam Felle Skrevet 20. november 2003 #6 Skrevet 20. november 2003 Slike tilbud vil jeg også ha
liv Skrevet 20. november 2003 #7 Skrevet 20. november 2003 kjempe bra da! Noen som har lyst å ta huset mitt for 200?
Gjest sunshine-t Skrevet 8. desember 2003 #10 Skrevet 8. desember 2003 Åh.. hadde ikke vært feil nei!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå