Gå til innhold

Betyr dette at jeg er skikkelig vid nedentil?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Uff jeg har et pinlig spørsmål:(

Jeg får ofte prompe lyder fra underlivet( skikkelige brakere) under og etter sex.. Disse lydene kommer oftest etter sex i doggy ( men noen ganger andre stillinger å).. Disse lydene kan også komme lenge etter at jeg har hatt sex i doggy, kanskje timer senere.. ( men det skyldes at jeg tidligere på dagen har hatt sex i doggy)..

Det at jeg så lett og ofte får skikkelige prompe lyder fra underlivet betyr det at jeg er skikkelig vid nedentil :( ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Katten.

Har ingenting om at du er vid å gjøre, men som regel stillingen. Luft føres inn med penis.

Er bare slik det er. :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen ekspert, men jeg kan jo si at enkelte damer aldri får den lyden, mens andre opplever det ofte. Hva kommer dette av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Jeg er ingen ekspert, men jeg kan jo si at enkelte damer aldri får den lyden, mens andre opplever det ofte. Hva kommer dette av?

Det kommer av at alle jenter er forskjellig nedentil, og noen mer utsatt for det enn andre. Handler om vinkler, utforming, stillinger, tempo osv.

I noen tilfeller er mann mer "kompatibel" med en kvinne enn en annen, og dermed vil slike lyder reduseres.

TS kan forresten fint ignorere WWs innlegg :)

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok ts, først og fremst vil jeg bare si at du skal ignorere innlegget over meg her og heller høre på andre sine råd. Ingenting er galt med deg, de fleste har opplevd slike lyder nå og da, og det har alene å gjøre med at det blir presset luft inni "grotta" di og den lufta vil selvfølgelig ut igjen. Vid eller ei, de fleste normale kvinner opplever denne lyden (mminst) en gang i løpet av livet. Du er helt normal. Dersom du likevel vil sjekke om du er vid eller ei, så stikk en finger nedi musa di når du er kåt og vurder selv. Det hjelper også å trene skjedemuskulaturen :)

Edit: Måtte bare endre noe, haha, mente ikke lyd, men luft blir presset nedi musa di... x)

Endret av Harmony
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så trang at jeg har problemer med det, og til og med jeg har opplevd slike lyder.

Endret av Iah
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

- min gynekolog mente det var utrolig at det "hadde gått folk gjennom meg" etter barna fordi jeg fortsatt var så trang :gjeiper: jeg opplever også av og til slike lyder selv med rimelig god muskelkontroll i følge partneren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- min gynekolog mente det var utrolig at det "hadde gått folk gjennom meg" etter barna fordi jeg fortsatt var så trang :gjeiper: jeg opplever også av og til slike lyder selv med rimelig god muskelkontroll i følge partneren...

Herlig kommentar fra en gynekolog.... :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kathpus

Det har hendt med meg flere ganger. Det kommer av stillinger der jeg stor sjanse for å slippe inn luft. Altså, stillinger der jeg er "mer i luften", som for eksempel Doggy.

Endret av Kathpus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Luft pumpes inn av penis fordi den dras ut og dyttes inn igjen. Når man er trang, og slutter godt om penis, så beholdes lufta der inne helt til penis er ute igjen, og dama presser på litt. Da får du en fittefis.

Det blir vel ikke mye prompelyder dersom musa ikke slutter godt om penis, for da kan lufta sige ut igjen av seg selv nårsomhelst.

Så ettersom du aldri har hatt en eneste lyd, tillater jeg meg å tenke mitt rundt hvem av dere som er trang og litt små-vid ;)

Endret av Iah
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er et kjent fenomen at skjeden kan suge inn luft og kan gi pinlige prompelyder, dette kalle ” garulitas”. Ved muskelbruk, som for eksempel under trening eller samleie, kan det oppstå et undertrykk som suger luften inn i skjeden. Løfter du deg deretter opp igjen eller ved bukpress så kan luften komme ut igjen og gi disse prompelydene. Dette er ikke uvanlig og de fleste kvinner opplever dette av og til, spesielt etter en gjennomgått fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Luft pumpes inn av penis fordi den dras ut og dyttes inn igjen. Når man er trang, og slutter godt om penis, så beholdes lufta der inne helt til penis er ute igjen, og dama presser på litt. Da får du en fittefis.

Det blir vel ikke mye prompelyder dersom musa ikke slutter godt om penis, for da kan lufta sige ut igjen av seg selv nårsomhelst.

Så ettersom du aldri har hatt en eneste lyd, tillater jeg meg å tenke mitt rundt hvem av dere som er trang og litt små-vid ;)

MEGET godt sagt! :takke:

Endret av Iah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*tommelen opp* :D

Endret av Iah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- doktor Ian Eardley fra St. James Hospital og doktor Kevan Wylie fra Porterbrook-klinikken i Storbritannia gjennomførte en studie som omfattet over 50 000 personer verden over, og fant ut at en gjennomsnittlig erigert penis er 14-16 centimeter lang og har en omkrets på 12-13 centimeter. Franskmenn er bittelitt mer utstyrt og de har gjennomsnitt opp til 17 cm.

Ifølge studien var det ellers veldig liten variasjon på penis-størrelsen rundt om i verden.

Videre er lengden på skjeden til en kvinne i fruktbar alder er tilnærmet 6 til 7,5 cm. Altså langt mindre enn en erigert penis.

Under seksuell opphisselse utvider den seg både i lengde og bredde og tilpasser seg penis.

Legger ved tabellen;

vagina-size.gif

1 inch = 2.54 centimeter

Og hvis du vil regne om inches til cm får du gjøre det her

Endret av Iah
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest HunterLady

Jeg er helt sikker på at luft kommer av ulike stillinger og skjedens form.

Jeg får f.eks nesten alltid litt luft når han tar meg bakfra. Dette er igrunnen ganske logisk om man tenker etter.

At fitta er så trang at den omslutter penis slik at det ikke er mulighet for å slippe inn luft, er det dummeste jeg har hørt på lenge. Du vet at dette faktisk ikke er totalt irrelevant?

Er også mer logisk at jo trangere man er, jo mer plaget med luft kan man være.

Endret av Iah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagde mye lyd før. Etter å ha begynt med knipeøvelser har det ikke vært en lyd på kjempelenge. Men jeg velger å tro (siden jeg også i mellomtiden har fått meg fast partner) at det er fordi jeg og kjæresten passer sammen som i et puslespill. Muahaha..

Ser du, TS? Du må tenke positivt! Duuuu lager lyd fordi du er så trang at lufta MÅ ut. WW lager IKKE lyd fordi det er så fullt med sagspon i den kroppen at man kunne sprengt av ei bombe inni der uten en fittefis. De fleste lager lyder iblant fordi det er forskjellig stilling, penis, moves, tid i syklusen og fordi Venus krysser Mars i en blodrød måne mens jorda står på halvåtte.

Det er ingenting i veien med deg, TS. Nyt sexen OG litt latter som fittefisen ofte gir. :klemme:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seniorita

Herregud, min mann har et stort utstyr!

Mye større inn gjennomsnittet.

Når han er inni meg, kjenner jeg han hele veien, hele tiden. Det hender at det kommer ut lyder ifra meg, selv om han er stor.

Så det er som Katten og mange andre sier her, det har nok med stillingen å gjøre.

Endret av Iah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...