Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Okey. :)

Jeg synes det vanskeligste i verden er å tegne menn. Får bare til å tegne kvinner og alle menn jeg tegner ser ut som veldig feminine menn. :gjeiper:

Meg også. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okey. :)

Jeg synes det vanskeligste i verden er å tegne menn. Får bare til å tegne kvinner og alle menn jeg tegner ser ut som veldig feminine menn. :gjeiper:

Nei, ja, eh, menn eksisterer ikke i min kunstneriske fantasi.

• Liker 2
Gjest HunterLady
Skrevet

Har du noe publisert her, eller liggende?

Ingenting. Er en stund siden jeg tegna aktivt, så de ligger i tegneblokker hjemme hos min mor. Men jeg skal jammen meg begynne å tegne litt igjen! :) Skrabler jo i alle skrivebøker på forelesninger, og det er kanskje ikke så lurt.

Skrevet

Thumbs up for en tegne-tråd! :jepp:

Skrevet

Jeg er med på tegnetråd. Er morsomt å dele, og se hva andre lager :)

Skrevet

Jeg synes du har et godt utgangspunkt, men du trenger å lære deg anatomi, vinkler og tegneteknikk. Dessuten så ødelegger munnen mye av tegningen, for den er feil vinkelmessig og altfor markant.

Så med en gang at dette var Angelina Jolie, og synes faktisk at skyggeleggingen var noe av det som var med på å heve tegningen. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi bør ha en tegnetråd. Hvem vil lage den?? Det var Miki sin idé. Jeg føler at du må nesten starte den nå. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Vi bør ha en tegnetråd. Hvem vil lage den?? Det var Miki sin idé. Jeg føler at du må nesten starte den nå. :fnise:

Skrevet

Jammen jeg orker ikke nå :P

Jeg kan gjøre det senere i kveld en gang :o)

• Liker 2
Gjest NozMonster
Skrevet

en tegnetråd er en genial idè! jeg kan ikke bidra, men jeg kommer til å henge i den en del! dere må prøve å få med Heloise! hun er flink hun!! :jepp:

Skrevet

Hihi, bra å se at det er flere her som sliter med å tegne menn! I likhet med deg, HunterLady, så blir alle mine "menn" veldig feminine.

Synes også det er veldig vanskelig å tegne hender, så unngår som regel det :fnise: Veldig bra tegninger Miki! :)

Skrevet

Skal prøve å lage en ordentlig tråd nå :o)

• Liker 1
Skrevet

Helt brutalt ærlig? :)

Synes det blir litt sånn "prinsesse-tegning" - altså det jenter gjør i en viss alder for å tegne pene damer.

Synes du kan godt tenke mer på skygge og lys og hvordan du bruker blyanten, prøv å tegne friere.

Hvis du virkelig vil lære, anbefaler jeg å finne noen nettsteder som lærer anatomi og teknikk. Nå er det en del feil der, for eksempel er begge øyene vinklet som om du så henne rett fram, mens hodet egentlig er i halvperspektiv. Så det hele føles litt som gamle egyptiske tegninger der man ses både fra siden og framfra samtidig. I tillegg er nakken er også anatomisk umulig. Nå blir det hele litt 2D, tenk at under huden er det også muskler og hodeskall, de gir struktur til ansiktet.

Men bra utganspunkt, så nå er det bare å lære seg mer teknikk og anatomi :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker prinsesser. :fnise::rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Det er noe rart med munnen/kjeven. Tror som de andre skriver at du trenger å lære anatomi og proposjonering :) Såg ikke at det var Angelina Jolie.

Men flott :)

AnonymBruker
Skrevet

Synes du var kjempeflink med nesa, ellers er jeg enig med de andre.

AnonymBruker
Skrevet

For å være brutalt ærlig, så synes jeg ikke denne tegningen var fin i det hele tatt. Kjedelig, flatt og veldig usymmetrisk.

Nå vet jo ikke jeg hvor gammel du er, men dette minner meg veldig om tegninger jeg laget på barneskolen.

Mener jo ikke å være slem, men du ville jo ha brutalt ærlige svar så.. Jeg klarer ikke å se noe potensiale. Jeg ville kanskje vurdert å finne noe annet å drive med, alternativet er ekstremt mye øvelse og tegnekurs. Proff blir du nok ikke, men sikkert greit å ha noe å pusle med på fritiden, så lykke til uansett!

AnonymBruker
Skrevet

Beklager, men den tegningen var slett ikke bra. Tegningen virker uferdig, og proposjonene er helt feil.

Vanskelig å si om du har potensiale, men du må i allefall øve mer.

Hilsen hobbytegner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...