Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Syns du denne tegningen var fin? Jeg mener ikke å vise hele verden hvor flink jeg er altså. Jeg vil bare ha andres mening. Jeg er fult klar over at jeg ikke er like flink som de aller flinkeste, men ville du sagt at jeg var flink?

post-37809-0-65205500-1311189640_thumb.j

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ops litt stor fil kanskje... :sjenert:

Gjest Maneater?
Skrevet

Alt for stor til og se helheten, ja.

AnonymBruker
Skrevet

Du er godt i gang, men bør ta noen kurs i anatomi og vinkler.

AnonymBruker
Skrevet

Helt ok nivå :)

Du ville nok hatt godt utbytte av et tegnekurs.

AnonymBruker
Skrevet

Nå skal den være mindre. Håper jeg ikke feiler igjen. :fnise:

post-37809-0-69399900-1311190001_thumb.j

Skrevet

Enig!

Skrevet

Det var absolutt ingen stygg tegning, og den er på den bedre halvdelen av skalaen :)

Jeg synes du har potensiale! Det er noen små proposjonale feil, men når jeg ser på blyantstrøkene dine, så ser jeg at du har en god hånd, og med litt øvelse, tror jeg du kan bli veldig flink!

jobb litt med skyggelegging, for dette er nøkkelen til å gjøre tegningen levende :)

Et tips kan være å se på andres tegninger. Jeg var mye inne på deviantart.com. Her så jeg på andres tegninger, prøvde å tegne dem selv på samme måte, bare for å få det inn i hånda, om du skjønner.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvor kan jeg ta tegne kurs? Finner jeg dem i avisen?

Skrevet

Helt ok nivå :)

Du ville nok hatt godt utbytte av et tegnekurs.

Kjempefin tegning og du er virkelig flink, men som AB her sa så kan du godt ta et tegnekurs. Du ville hatt veldig mye igjen for det tror jeg :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er noe med munnen som er litt feil.

• Liker 1
Skrevet

Det er noe med munnen som er litt feil.

Ja, jeg vil nok si at den er litt tykk, har litt feil vinkel i forhold til øynene og resten av ansiktet, også er den en smule for kort. Da jeg gikk på tegnekurs, fikk vi vite at munnen skal begynne og slutte omtrent midt i pupillen av øyet. Selvsagt må man tenke på vinkler, men for at proposjonene skal bli riktig, er dette en fin liten regel å ha i bakhodet :)

AnonymBruker
Skrevet

Et tips kan være å se på andres tegninger. Jeg var mye inne på deviantart.com. Her så jeg på andres tegninger, prøvde å tegne dem selv på samme måte, bare for å få det inn i hånda, om du skjønner.

Tusen takk! Veldig bra side. Mange mange fine tegninger der. Da kan jeg jo lære litt av de. :jepp:

Tusen takk alle sammen. :takke: Jeg blir veldig glad for konstruktiv kritikk. Da ser jeg feilene mine bedre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du har tegnet en veldig pen dame, men jeg greier ikke å se at det er Angelina Joli. Hun har et såpass karakteristisk ansikt at det burde du få til.

Men du har ett godt grunnlag :)

Her er ett eksempel der hun kommer bedre frem:

http://farm4.static.flickr.com/3063/2742058051_f0c1089b30.jpg

Noe å strekke seg mot!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så med én gang hvem det var.

:rodmer: Takk. Jeg skulle bare ønske jeg kunne tegne slik som den linken over. Det var jo nesten et foto.

Gjest Silvermist
Skrevet

Jeg så også at det var Angelina. Ok tegning, men det ser ut som om kjevebeinet har fått seg en lei omgang med sirkelsagen.

Lykke til videre.

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg synes den var ok og kunne lett se at det var Jolie, før jeg klikket på vedlegget for å få det større.

Men den var litt enkel. Du har uansett godt potensiale og det er ingen tvil om at du kan tegne.

Skrevet

Veldig mye flinkere enn meg, som er helt håpløs til å tegne, men kan ikke si jeg ble imponert heller. Jeg så ikke at det var Angelina.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...