tuji Skrevet 20. november 2003 #1 Del Skrevet 20. november 2003 ...har lurt meg for over 200,-! Jeg var på Benetton i Sandvika i går, for å kjøpe en topp jeg har fra før, men i en annen farge. Sist jeg kjøpte den kostet den 619,-, og jeg kjøpte matchende omslagsjakke til 699,-. Altså ble det ganske dyrt. Nå kostet toppen plutselig 399,-, og jeg sa til ekspeditøren at jeg betalte over 600,- kroner sist. "Oj, ja det var litt mye" var alt hun hadde å si til det. Så nå skal jeg lete med lys og lykter etter kvitteringen! Synes hun kunne unnskyldt seg litt i hvert fall. Er det for mye forlangt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 20. november 2003 #2 Del Skrevet 20. november 2003 Kanskje toppen har blitt satt ned i pris? Det hender jo at varer blir ompriset uten at det er salg, og det er heller ikke alltid de ansatte husker detaljer om pris på hver eneste vare. Klesplagg hos Benetton pleier da også å ha prislapp. Tror du ikke du hadde merket det om det stod 399 på prislappen og du betalte 619? Men for all del, butikkene kan også gjøre feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 20. november 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg spurte om den var blitt nedsatt, og det var den ikke. Jeg husker også at det sto 619,- på prislappen. Jeg tenkte at det var dyrt, men ville ha den likevel. Så det var tydelig at det var gjort en feil. Jeg kan ikke bevise det, så jeg forventer ikke pengene tilbake. Men jeg synes likevel at hun kunne beklaget det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 20. november 2003 #4 Del Skrevet 20. november 2003 Hvis du finner kvitteringen og det er spesifisert hvilket plagg det var, burde du kreve penger tilbake. Surt å føle seg snytt- og hvertfall om personalet ikke beklager noe som er deres feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå