AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #1 Skrevet 20. juli 2011 Jeg vurderer å gjøre dette selv, men er litt usikker. for selv om man finner en person å reise med via nettet, er det ikke sikkert at man "klikker", eller går bra sammen med personen i det hele tatt. Så til dere som har gjort dette før: hvordan gikk det? Vil gjerne høre deres historier, det hadde vært artig Ble inspirert av denne tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=573654
pink83 Skrevet 20. juli 2011 #2 Skrevet 20. juli 2011 jeg henger meg på her...nettopp åpnet profil på en slik side, kjedelig å reise alene men ennå verre og havne med en du ikke tåler trynet på.....men den som ikke våger ikke vinner...eller noe sånn
rigelgutten Skrevet 21. juli 2011 #3 Skrevet 21. juli 2011 Jeg har prøvd,men alle har vært useriøse. Planlagt turen osv,også ombestemte de seg alikevel. Utrolig irriterende ! Gidder ikke prøve sånne ting mer,drar heller alene og satser på å møte noen på turen. Tenker også at å dele hotell rom med en fremmed ikke frister.. Også kan det hende vedkommende ikke liker deg,du er for innadvendt,snakker ikke nok osv. Nei vettu meg hva,dra alene folkens !! Drar på min 3.tur alene nå,deilig. Slipper å drasse rundt på noen hele tida.
Gjest padawan Skrevet 22. juli 2011 #4 Skrevet 22. juli 2011 jeg er av litt den samme oppfattningen som overnevnte. Jeg drar ofte alene på tur og satser påå møte folk undervesis som jeg kan dra videre med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå