søstertusenfryd Skrevet 20. juli 2011 #1 Skrevet 20. juli 2011 Jeg har selv lest alle de tre bøkene,har bare sett første episode og synes alt stemte bra med bildene jeg har i hodet..Ken Follet må ha beskrevet ting veldig bra når det blir så "riktig". Hva synes dere?
mocci Skrevet 21. juli 2011 #2 Skrevet 21. juli 2011 Jeg liker denne serien utrolig godt, så den på DVD i vinter. Jeg leser nå den frittstående oppfølgeren (boken) I all evighet som visstnok også skal bli filmatisert.
vesla86 Skrevet 21. juli 2011 #3 Skrevet 21. juli 2011 (endret) Favorittbøkene mine! Og jeg likte serien veldig godt også, den som så minst ut som det jeg hadde sett for meg var Aliena. Men en fantastisk historie Edit: Flere enn meg som har cover med skrivefeil, Stormens tid? Missa en e der altså. Endret 21. juli 2011 av vesla86
søstertusenfryd Skrevet 21. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 21. juli 2011 Jeg liker denne serien utrolig godt, så den på DVD i vinter. Jeg leser nå den frittstående oppfølgeren (boken) I all evighet som visstnok også skal bli filmatisert. Jeg startet på I all evighet jeg også da den var ny,men kom meg ikke helt i gang..Er den bra? føger man slekten videre der også??
MarianneE Skrevet 21. juli 2011 #5 Skrevet 21. juli 2011 I all evighet foregår noen hundre år senere på 1400-tallet. Vi ser og Stormenes Tid, love it. Bøkene er noe av det mest utrolige jeg noen gang har lest.
mocci Skrevet 22. juli 2011 #6 Skrevet 22. juli 2011 Jeg startet på I all evighet jeg også da den var ny,men kom meg ikke helt i gang..Er den bra? føger man slekten videre der også?? Ja man følger etterkommere av Tom og Jack, men handlingen er lagt til Kingsbridge 200 år senere.
Gjest BabyBlue Skrevet 24. juli 2011 #7 Skrevet 24. juli 2011 (endret) Ser den med foreldrene mine, som begge har lest bøkene =) Liker veldig godt sånne serier! Endret 24. juli 2011 av BabyBlue
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå