Gå til innhold

Stormenes tid.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har selv lest alle de tre bøkene,har bare sett første episode og synes alt stemte bra med bildene jeg har i hodet..Ken Follet må ha beskrevet ting veldig bra når det blir så "riktig".

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker denne serien utrolig godt, så den på DVD i vinter. :) Jeg leser nå den frittstående oppfølgeren (boken) I all evighet som visstnok også skal bli filmatisert. :)

Skrevet (endret)

Favorittbøkene mine! Og jeg likte serien veldig godt også, den som så minst ut som det jeg hadde sett for meg var Aliena. Men en fantastisk historie :)

Edit: Flere enn meg som har cover med skrivefeil, Stormens tid? Missa en e der altså.

Endret av vesla86
Skrevet

Jeg liker denne serien utrolig godt, så den på DVD i vinter. :) Jeg leser nå den frittstående oppfølgeren (boken) I all evighet som visstnok også skal bli filmatisert. :)

Jeg startet på I all evighet jeg også da den var ny,men kom meg ikke helt i gang..Er den bra? føger man slekten videre der også??

Skrevet

I all evighet foregår noen hundre år senere på 1400-tallet.

Vi ser og Stormenes Tid, love it.

Bøkene er noe av det mest utrolige jeg noen gang har lest.

Skrevet

Jeg startet på I all evighet jeg også da den var ny,men kom meg ikke helt i gang..Er den bra? føger man slekten videre der også??

Ja man følger etterkommere av Tom og Jack, men handlingen er lagt til Kingsbridge 200 år senere.

Gjest BabyBlue
Skrevet (endret)

Ser den med foreldrene mine, som begge har lest bøkene =) Liker veldig godt sånne serier!

Endret av BabyBlue

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...