Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er det noen som har funnet en vidunder krem som fjerner fine linjer i ansiktet( krysser fingrene:P)

Eller som har prøvd laser, kjemisk peeling eller noe annet som har hjulpet på problemet?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bedre med fine linjer enn med stygge.

:takke:

Neida. Men jeg tror ikke det akkurat finnes noen vidunderkrem. Gener har mye å si, og kosthold til en viss grad. Ellers er hele hudpleiepakken viktig, man kan ikke bruke ett bra produkt og forvente gull og grønne skoger. Selv om det hadde vært fantastisk hvis det var sånn!

Gode hudpleierutiner morgen og kveld med produkter fra gode hudpleiemerker er nok viktig. Jeg bruker produkter fra Decleor og MD Formulations og er veldig fornøyd. Begge disse merkene har serier laget for å motvirke rynker.

Vet ikke om dette svaret ga deg noe, men jeg følte at jeg ikke bare kunne komme med en flåsete spøk og så stikke av :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Fine linjer under øynene er ikke et problem. Bare en indikasjon på at du begynner å bli eldre, så fremt du ikke er Peter Pan:gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Bedre med fine linjer enn med stygge.

:takke:

Neida. Men jeg tror ikke det akkurat finnes noen vidunderkrem. Gener har mye å si, og kosthold til en viss grad. Ellers er hele hudpleiepakken viktig, man kan ikke bruke ett bra produkt og forvente gull og grønne skoger. Selv om det hadde vært fantastisk hvis det var sånn!

Gode hudpleierutiner morgen og kveld med produkter fra gode hudpleiemerker er nok viktig. Jeg bruker produkter fra Decleor og MD Formulations og er veldig fornøyd. Begge disse merkene har serier laget for å motvirke rynker.

Vet ikke om dette svaret ga deg noe, men jeg følte at jeg ikke bare kunne komme med en flåsete spøk og så stikke av :gjeiper:

Går fint:P :)

Skal se om jeg finner en god øyekrem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...